C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de estois dans la Base des Partiels 

10 attestations 
 Page /2 

[1] De la cuydons aller visiter les voyaiges qui sont en la vallee de Siloé, mais le souleil estois si chault et si aspre que merveilles (Pèler. D., 1486, 347).
[2] Non, et par Dieu, Se t'estois me femme en ce lieu, Vausis ou non vausis, gargate, Tu dirois les mos bien en hatte. MIQUELETTE Je diroie ainchois que les deaulles Te peussent trainer en leur maules Et te desquirer piece a piece. (Mandel. T., c.1450-1475, 187).
[3] J'estois l'autre jour en estat Entremeslé en seignourie, Mais j'afronti par joncherie Ung gallant bien garny d'aubert. Mais je l'envoye sans aubert, Foy que doy Dieu et saint Eloy! Je le desbourre. (Gaut. Mart. A., c.1480-1500, 166).
[4] Mais toy, qui portes la despence De cincq ou seix veillez matronnes A qui robbes et chausses donnes, Cuident que toy simple escollier Estois le chien au gros collier. Est il bien foul et estourdy! (Pipée R., c.1470-1480, 150).
[5] Et quant ce vint a l'assaillir, Eulx reluisant en leur harnois, Quant vint aux horions ferir Ne savoient ou il estois, Ne savoient que devenir ; Et furent vingt contre nous trois Et les tuez on par les vois Ne savoient ou il estois, (Contre ung de nous dix il estois) [((...))] (Et qui) ne savoient que devenir ; [Et furent vingt contre nous trois] Et les tuez on par les vois Ainsi que motons et brebiz. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 576).
[6] Et quant ce vint a l'assaillir, Eulx reluisant en leur harnois, Quant vint aux horions ferir Ne savoient ou il estois, Ne savoient que devenir ; Et furent vingt contre nous trois Et les tuez on par les vois Ne savoient ou il estois, (Contre ung de nous dix il estois) [((...))] (Et qui) ne savoient que devenir ; [Et furent vingt contre nous trois] Et les tuez on par les vois Ainsi que motons et brebiz. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 576).
[7] Et quant ce vint a l'assaillir, Eulx reluisant en leur harnois, Quant vint aux horions ferir Ne savoient ou il estois, Ne savoient que devenir ; Et furent vingt contre nous trois Et les tuez on par les vois Ne savoient ou il estois, (Contre ung de nous dix il estois) [((...))] (Et qui) ne savoient que devenir ; [Et furent vingt contre nous trois] Et les tuez on par les vois Ainsi que motons et brebiz. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 576).
[8] ...par aucunes années j'ay prins deux mil frans de pension en Languedoc et autres années que mil et ne suis pas recors si en icelle j'en estois appoincté de 2.000, par l'estat du trésorier de Languedoc se pourra congnoistre (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 108).
[9] Et en tant con estois assis audit bancquet furent perjouez encores certains fais d'Ercules, si comme quand il ala querre sa dame en enfer, etc.. (LA MARCHE, Mém. IV, Pièces annexées, p.1468-1500, 129).
[10] Ce que je, frère Jean Chartier, chantre de Sainct-Denis en France, chroniqueur de France, certifie avoir veu et esté présent, endurant de grandes froidures, et souffrant beaucoup de vexation, combien que j'estois et soye sallarié et deffrayé pour les despens tant de moy que de mes chevaux, par l'ordonnance et volonté du roy (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.2, c.1437-1464, 180).

Fermer la fenêtre