C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de espesses dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Dont en commençant, a Napples, la belle cité pleine de haulx et de somptueux edifices, l'eglise de Saint Jehan le Maieur fut toute ruee jus a terre ; pareillement l'eglise de Nostre Dame la Maiour toute ruee a terre ; deux grosses tours aussy espesses devant l'evescié aussy ruees jus, dont en l'une avoit le cief de saint Groman et ung ciecle de son samyt (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 96).
[2] ...zirbus, lequel est appellé de Gali omentum ou epipleum et est dit de epi, c'est " sus " et pleum, c'est " apparoir " car il appert sur le tout et est ung pannicule envelloppant et couvrant l'estomac, fait de deux tunicques espesses et subtilles mises l'une sur l'autre, de plusieurs artheres, voynes et nerfz et grande quantité de gresse et est ordonné a eschauffer lesditz membres (PANIS, Guidon, 1478, 47-48).
[3] Ly abés se para, et se va aprestant. Le vin et les espesses va l'oste demandant (God. Bouillon R., t.2, c.1356, 41).
[4] la pensee des mortieulx, (...) est enveloppee de tres espesses tenebres, par quoy il avient que elle eslargist ses demandes a ce que son appetit desire, pour ce que elle ne scet congnoistre son mieulx (Bouciquaut L., 1406-1409, 397).
[5] Ainsi et par ceste manière fut la noble cité de Soissons, grande de circuite, forte de lieu et de murs, murée de grosses tours et espesses, (...) désolée et mise à ruineuse destruccion (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.3, c.1425-1440, 11).

Fermer la fenêtre