C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de esclisse dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Si fent la couldre par mi Et dit que, par Saint Remi! Esclisse fera de couldre, Ensemble veult les bous couldre (CHR. PIZ., Dit pastoure R., 1403, 231).
[2] ...c'est assavoir fait de broderie sur chascune d'icelles [houppelandes] autour de l'assiette de la manche senestre, un chappel dont l'esclice est d'or cler, semées d'oeilles, faits en façon de plumes de paon ; et gecte la dicte esclisse vingt-quatre branches de may et huit de genestes, dont les seize vont contremont le collet et s'espandent sur le quartier de devant jusque près de la ceinture ; et pareillement sur le quartier de derrière, et les autres seize branches vont contreval la manche senestre d'icelle houppellande et s'espandent et champoient toute icelle jusques au coude ; et sont, les dictes branches de may et de genestes, semées de fueilles et de cosses d'or cousues de soies des dictes quatre couleurs du roy nostre seigneur (CHART. J., Chron. Ch. VII, V. t.3, Fr. hist., 1403-c.1470, 266).
[3] ...deux esmouchoirs d'esclisse par manière de bannières (CHART. J., Chron. Ch. VII, V. t.3, Fr. hist., 1403-c.1470, 279).

Fermer la fenêtre