C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de es dans la Base des Partiels 

1861 attestations 
 Page /187 

[1] Le sucre il croist es champs et ressemble que se soient chevenieres et oussi sont elles de celle mesme maniere mes que elles ont dedens mesolle et croistent deux foix l'annee sellon qu'il dient (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 70).
[2] En ce pays et es autres qui sont la enuiron y a des auoues sauuages, qui ont deux testes (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 342).
[3] ...qui veult prend le pellaige de la mer Myterrienne entre la Barberie et lesdictes ysles de Trinacle, de Sardigne et de Corcigue, et vient on ... l'estroit de Marroc et es mers d'Espaigne, de France, d'Engleterre et des Allemaignes. (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 106).
[4] Item plus hault au coppeau du mont d'Olivet est une belle eglise au millieu de laquelle est une chapelle ronde et la estoit Nostre Segnieur Dieu quant il monta es cieulx (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 139).
[5] Eumy l'eglise est une des ydres de pierre laquelle estoit es nopces de archéticlin et des aultres sont en II eglises, de grés, en ladite cité, et servent a mettre l'eaue benoiste esdites eglises. (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 154).
[6] Et fut laditte flotte presque toute périe par fortune de mer, les ungs rompus par fortune en la coste de Bretaigne, les autres se rendirent prisonniers es pors d'Angleterre, excepté une petite nef de Florentins sur quoy j'estoye, laquelle fut allanchie au courant qui est entre le port de Hantonne et l'isle de Wicq, par l'espace de quinse jours. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 15).
[7] Et peut avoir environ six milles de tour et est moult peuplée de maisons très haultes, toutes faittes dessus ... terraces, et sont moult gastées et moult dechëues, espécialement es rues foraines et envers le viel port, o- elles sont toutes wides et désemparées. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 107).
[8] La greigneur femme si est fille d'empereur qui est appellé Caron, et sa delectacion si est d'estre tousjours entre les femmes et n'a point de delectacion es hommes (JEAN DE SULTANIEH, Mém. Tamerlan M., 1403, 446).
[9] ...tu es cil qui as le froit fait venir en ce paiz, quant tu l'as ainsi trahi par tes plices et tes draps oultrageux. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 279).
[10] le quatriesme du vin vendu ... détail, lequel pieça et par long temps ci devant avoit eu cours parmi Paris et les faulxbours et parmi tout le royaulme, le roy le remit ... le VIIIme et lequel VIIIme aroit cours ... Paris et es faulx bours ou lieu dudit quatriesme, et seroit mis ... pris et bailié ... ferme pour le roy. Item, la ferme des draps vendus en gros. Item, la ferme du vin vendu en gros. (* *, 59).

1861 attestations 
 Page /187 
Fermer la fenêtre