C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de entr dans la Base des Partiels 

49 attestations 
 Page /5 

[1] Mais quant il [Raymon] vit le corps humain De la dame qui le tenoit Ou si grande beauté avoit, Il entr'oublïa ses ennuis Et ne scet s'il est mors ou vis. Du cheval sault jus sur l'erbage, Puis il dist: "Gracïeux ymage, Dame de grant beaulté paree, A qui nulle n'est comparee, Pardonnez moy, pour Dieu mercy..." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 125).
[2] ... [le] penser amoureux de la belle fille du roy (...) luy faisoit entr'oublier pays, femme et toutez aultrez chosez mondainez (Comte Artois S., c.1453-1467, 98).
[3] ...de la fleur de lis Noble et royal, ou lieu plein de delis Avoit aucuns et d'aultres si polis Que ce sembloient Dieux, deesses, qui ou lieu s'assembloient, Dont l'un a l'autre les cuers s'entr'embloient Moult soubtilment et du mal s'affubloient Qui a grant joye Est commencié et puis en griefs plours noye. (CHR. PIZ., Dit Poissy R., 1400, 203).
[4] Se elle [l'assemblée de trois personnes qui ne font qu'un, dans la Trinité] semble variable, Muant ou entrechangable entr[e]changable, La vëue achoisonnee En doit estre qui muable Est souvent et alterable, Non la chose regardee. (GUILL. DIGULL., Pèler. âme S., c.1355-1358, 348).

49 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre