C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de eminent dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Tu dois entendre que oeul qui est eminent voit moins que celluy qui aparfondit, car les esperis sont espars et par telle raison oeul qui est grant voit pis que oeul petit (GORDON, Prat., c.1451-1500, III,6).
[2] ...le dit enfant ne fu ondoié, lavé ne aysié, ainsi que on a acoustumé de faire, ne aussi ne eust baptesme de fons, senon seulement que la dicte Berthomée dist les parolles acoustumées de dire en cas de si eminent peril, et le undoia de sa salive à son povoir, en signe de baptesme (Doc. Poitou G., t.6, 1390-1403, 342).
[3] ...et voiant par icelluy supliant la rebellion dudit Gahouart et les blaphèmes du non de Dieu qu'il faisoit, aussi l'eminent peril qui estoit par deffault de ladicte reparacion, s'avança de vouloir contraindre reaument et de fait ledit Gahouart à aider à faire ladicte reparacion (Doc. Poitou G., t.11, 1465-1474, 108).
[4] Adoncques le dessus [grièvement blessé à la bouche par un cheval] dit soy voyant en si grant et eminent peril, se recommanda a madame sainte Katherine. (Mir. ste Cath. Fierbois C., 1470-1483, 113).
[5] ...la difficulté principale de ceste matiere est pour ce que lesdictes gens d'eglise ne veulent estre subgez à faire ledit guet par l'ordonnance de ceulx de ladicte ville ; et nous semble que tous deulx ont tort, c'est assavoir lesdiz de l'eglise de ne vouloir faire l'eschauguet durant le peril qui est notoire et eminent, et ceulx de ladicte ville, de ce qu'ilz les veulent contraindre par leur auctorité à le faire faire (Lettres Louis XI, V., t.3, 1465-1469, 272).

Fermer la fenêtre