C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de eglyse dans la Base des Partiels 

119 attestations 
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[1] Et si a au col une corde de pierres precieuses, laquel corde vaut mout tres grant pris. Et l'eglyse de cele ydole est toute d'or pur. (VIGNAY, Merv. Terre Outr. T., c.1331-1333, 30).
[2] Et a certain jour enmy l'eglyse catedrale, la catedrale, (la ou) la royne se sist devant l'autel en son faulx-desteul, et tout entour lui les troys dames sus belles chayres, et les chambrieres a terre sur les tapiz (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 238).
[3] Et appartient aux filz dez honmes porter armes et saïttes ; et lez filz de Dieu, c'est assavoir lez ministres de l'Eglyse, devent offrir sacrifices, et pour le pueple Dieu prier devotement. (Songe verg. S., t.1, 1378, 4).
[4] Tres nobles Dames, querés donques advocas, par lezquelx vous monterrés, d'un costé et d'aultre, lez griez et lez torfais qui se font et ont esté faiz par lez officiers de la court seculiere contre la juridiccion espirituele, et, semblablement, lez griez que lez officiers de Sainte Eglyse ont fais, en prejudice de la juridiccion seculiere (Songe verg. S., t.1, 1378, 9).
[5] Certes, sire, se vous voulez paller par raison, ce que j'ai, par avant, dist n'est pas lez choses qui ont esté donees a Dieu et a Sainte Eglise revoquier, mez c'est lez appliquier aux usages auxquelx elles sont ordenees et deputees. Car tout ce qui est donné a Dieu et a Sainte Eglyse, si doit estre converti en sains usages et piteables. (Songe verg. S., t.1, 1378, 41).
[6] Et, pour ce, ansi poons nous conclurre que se l'Impereur, par priviliege qui ne soit pas escript en corps de Droit, ou par priviliege escript en corps de Droit, a privilegié Sainte Eglyse et sez ministres, ce ne se doit pas estandre aux subjés du royaume de France, mez puet le Roy teulx privilieges revoquier et anuller, en tant que ilz touchent sez subjés. (Songe verg. S., t.1, 1378, 57).
[7] Et ja soit ce que, au conmancement de l'Eglise, lez aultres evesques et Eglises dez Crestians ne fussent tenus par aucune Loy divine, canonique ou humaine, de obeïr au comendemens ou ordenances de l'evesque ou de l'Eglyse de Ronme, niant plus que l'evesque ou l'Eglyse de Ronme n'estoient obligés a obeïr ou a tenir lez comandemens dez aultres evesques ou singulieres Eglyses (Songe verg. S., t.1, 1378, 94).
[8] Et ja soit ce que, au conmancement de l'Eglise, lez aultres evesques et Eglises dez Crestians ne fussent tenus par aucune Loy divine, canonique ou humaine, de obeïr au comendemens ou ordenances de l'evesque ou de l'Eglyse de Ronme, niant plus que l'evesque ou l'Eglyse de Ronme n'estoient obligés a obeïr ou a tenir lez comandemens dez aultres evesques ou singulieres Eglyses (Songe verg. S., t.1, 1378, 94).
[9] Et, aussi, Constantin optint de touz lez prelas et aultres Crestians qui furent assemblés ou Sane de Nicene, que l'evesque et l'Eglyse de Ronme eussent prerogative sur toutes Eglyses (Songe verg. S., t.1, 1378, 95).
[10] Puis que ilz eurent ainsi preché au pueple et que il fust enformé, soubz umbre et couleur de pitié et de charité, et afin que il semblat mielx que il voussisent de touz diligeaument et saintement penser, ilz firent constitucions dez choses qui appartenoient a l'estat de Saint Eglyse (Songe verg. S., t.1, 1378, 101).

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