C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de douziesme dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] Entre les pellerins estoyent monseigneur l'evesque de Genefve, frere de la royne Charlote de France luy douziesme, monseigneur l'evesque du Mans, qui estoit legat en France luy cinquiesme (Voy. Hierus. S., 1480, 26).
[2] Puis, de ses deux, en prandrons ung Par ung moyen qu'on sortira : Et cil a qui le sort yra Sera le douziesme de nous. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1044).
[3] Encor est le plus fort a faire, Car des deux, par moyen aucun, Il nous fault convenir en ung Qui soit le douziesme et non plus. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1047).
[4] Combien que peu vous y puis duyre, Ainsy que ma simple personne Ne se repute pas ydonne A estre sy hault colloqué, Puis que Dieu m'y a invocqué, Je mercye sa bienveillance Quant, a sa bonne pourvëance, Il m'a par sa grace accepté Que je suis douziesme compté En ung tant reverend colleige (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1051).
[5] Premièrement, le douziesme jour de novembre on seella en la chancellerie à Paris en nom du dit roy Henry, du seel de Chastellet, jucques à ce que le grant seel fust fait. Et mettoit-on ou tiltre : Henry, par la grace de Dieu, roy de France et d'Angleterre, et au dessoubz : Donné soubz nostre seel de Chastellet de Paris, et de nostre regne le premier (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.1, c.1437-1464, 29).
[6] Le douziesme jour de juillet oudit an, furent les ambassadeurs du roy de France, ceux du roy de Sécille et de Monseigneur le Daulphin assemblez pour exposer au pappe ce dont ilz estoient chargés ; et proposa moult solempnellement ledit archevesque de Rains. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.2, c.1437-1464, 56).
[7] Pendant le temps des trèves données pour devoir appointer, les Angloys, comme faulceurs de leur foy, le douziesme jour de may en l'an mil quatre cent dix-neuf, prindrent par amblée le chastel de Yvry-la-Chaucée (CHART. J., Chron. Ch. VII, V. t.3, Fr. hist., 1403-c.1470, 218).

Fermer la fenêtre