C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de donras dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] ...et a la nuyt de bon heure apres ton labeur dormir et reposer, et non faire de la nuyt jour, comme, Beau Filz, souvent tu l'as acostume, voire pour la duvee qui jusques a ores a este ton amie, a laquelle se tu lui donras foy, elle te fera abregier la vie a la douleur et ou prejudice de la nef francoise. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 207).
[2] Beau Filz, se tu donras congie et esloingneras de toy ta chiere amie par amours, la duvee emplumee, soies certains que par grace, se en toy ne tiendra, par ce qu'est dit dessus, ta foible monnoye prenra une nouvelle estampe, et forgeras fins besans. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 468).
[3] Et, adonques, dist Jhesuchrist : «Donques lez filz dez roys sont frans. Mez, afin que nous ne façons aucun esclandre, va a la mer, et le primer poisson qui te vandra, si le pren et luy euvre la bouche ; et la troverras une statere, c'est une maniere de monoie, lequel tu donras pour moy et pour toy». (Songe verg. S., t.1, 1378, 42).
[4] Digulleville à Satan qui, sous condition d'être adoré par Jésus, lui a promis les biens du monde] Et que li donras, ce as dit, (...) Et encor en condicion Quë en ville dejection Se mete pour toi aourer, Devant qui devroies trembler (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 167).

Fermer la fenêtre