C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de deues dans la Base des Partiels 

24 attestations 
 Page /3 

[1] soit pour restes deues, prinses composées ou demourées en arrerages de par avant le jour d'ui (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 115).
[2] Et lesquelles restes, se aucunes en sont deues du dit temps passé ... autres que les dis religieux, nous, en faveur du dit moustier, avons quittées, remises et pardonnées, quittons, remettons et pardonnons, de grace especial, par ces presentes, aus diz religieux (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 115).
[3] Si arriva la dame a Bruselles aveuc sa Parisienne (...), disant que c'estoit la plus femme de bien des aultres et celle a qui toutes bonnes chieres estoient deues, car elle estoit bourgongnonne treffort et de tout son corrage, et entre les aultres femmes parisiennes elle pooit beaucop valoir et servir a la nation (...). Si luy fit le duc grant chiere, et a sa cause fit faire de privees secretes semonces et conventions d'hommes et de femmes ensemble (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 238).
[4] Car art, qui est aussy comme singesse de Nature et qui tant comme elle peut l'ensuit et le ressamble par appliquer ses vertus naturelles a matieres deues, aucunefois peut faire moult de choses aux euvres de Nature ressemblables. Et de ce dit Haly, le expositeur de Ptholomee, que un crestien rommain avoit un annel d'or aourné d'une pierre appellee bezair ou la figure d'un escorpion estoit gravee qui guerissoit de la morsure des escorpions. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 42).
[5] Et aussi a droit de prendre et avoir la moetié des pains et des gerbes et le quart des laynes qui deues sont au roy par toutes les villes de son mestier, avecques toutes les corvées des bestes chevallines reposans en son dit mestier sans nul moïen. (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 236).
[6] ...et telement feust ledit pais demouré desnué et depeuplé que ledit Jehan Fleury ne pot avoir, assembler ne cueillir les rentes et droictures deues audit escuier en sondit fief. (Chancell. Henri VI L., t.1, 1423-1426, 187).
[7] ...en les contraignant à ce et touz autres qui pour ce seront à contraindre par la prise et exploitation de leurs temporelz, des dites citations, monitions et autres lettres de Court d'Eglise et par toutes autres voies et manieres deues et raisonnables (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 101).
[8] ...yceuls religieus, pour cause de cens ou de rentes, corvées, queute, acontes ou autrez debites fonssierez non paiées, se deues leur sont, porront oster les huys des hostes ou bourgois manans sus le fons de leur dicte eglise ou leurs sergens pour veir faire la dicte excecucion. (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 589).
[9] Quant gens d'Eglise cathedraux ou collegiaux, abbayes, prieurez conventuelz, maison Dieu ou fabrique d'eglise doyvent homaiges, ou qu'elles leur sont deues, le doyen ou chevecier desdictes Eglises, l'abbé, prieur ou maistre de la maison Dieu, ou procureur de la fabricque les doyvent faire et recevoir. (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.3, a.1458-1463, 241).
[10] ...sauve et exepté la justice des chemins et les fronz et les sers des dictes chouses qui ne sont pas en la somme dessur dicte, et neentmains les li baillons à tenir sa vie pour paier les sertes, les rentes, les aulmoulnes et les debvoirs qui sont deues sur les chouses que nous li baillons, tant de viage comme de héritaige. (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 188).

24 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre