C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de desus dans la Base des Partiels 

79 attestations 
 Page /8 

[1] ...sur icelle [corde] monta ung Portingalois qui chemina desus tout droit comme dessus terre ferme (...), et fist tant de choses estranges et perileuses que mains yeulz y avoit qui regarder ne l'osoient de peur de son mescheoir. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 245).
[2] Le povre pelerin par la bonté de Dieu faisant son pelerinage est eschapés de tant de perilz, come desus est aucunement touchié, qu'il seroit inpossible du recorder. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 302).
[3] Assés est dit donques desus voire en sustance que Dieu donne le beuf mais non pas la corne : il veut que chascun doie metre la main a l'euvre, veillier et labourer de sa part pour bien morir (MéZIèRES, Test. G., 1392, 304).
[4] Or est il ainsi que nostre viel pelerin delicatif, come desus, pour estre aidié doulcement a l'eure qu'il en avera plus grant besoing, c'est a la mort, s'est recommandés en corps et en ame a Dieu (MéZIèRES, Test. G., 1392, 305).
[5] ...il presente en esperit treshumblement a la debonaireté divine, ores pour lors a l'eure de sa mort, ceste presente escripture aveuc son testament et les .II. livres cy desus escris de sa main (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[6] ...il supplie a ses treschiers, tresamés et reverens peres en Dieu le prieur et le covent des Celestins que, tantost et sans arest que l'ame sera partie du corps, la charongne du pelerin soit despoullie toute nue, exepté que une petite pieche de sac ou d'un touillon de cuisine en forme d'un escu soit mise et bien atachie sur les membres honteux du povre pelerin, c'est asavoir a .II. cordes petites atachies as .II. cornes de l'escu et puis entour les rains de la charongne morte, et une corde au pié de l'escu de la pieche entredeus cuisses et ramenee par deriere et atachie as .II. cordes desus dites. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[7] Et ce soit fait sur toute l'amour que les freres et executeurs ont a l'ame du povre pelerin et sur la conjuracion expresse de la Passion du doulz Jhesus cy desus protestee. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 309).
[8] ...l'entente finable et devocion dudit povre pelerin est, sans estre en aucune maniere enfrainte, que de sa charongne il soit fait de point en point come desus et cy desoulz est declairié. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 311).
[9] ...il metera le Saint Sacrement sur une petite table paree a .II. chandeliers et chandailles de bougie par desus alumees reposer un pau, tant que par grace le viel pelerin, recognoissant en esperit la venue et visitacion de son tresdoulz createur, ait aucune petite espace de aourer le Saveur de son ame pecheresse (MéZIèRES, Test. G., 1392, 311).
[10] Et lors soit tiree hors de la chapele et trainee par les oblas, come desus est devisé, parmi le revestiaire et en l'eglise, et mise en son lieu a terre, come dit est desus, sans faire aucune muance, avec les chandelers et chandailles devisees entour le corps et sus le corps, et vigiles chantees. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 314).

79 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre