C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dessusdite dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] ...il sera donné à tous les chevaliers ou escuyers de dehors, qui toucheront ou feront toucher lesdites targes par la manière dessusdite à l'entrer ès lices, une verge d'or émaillée de la couleur et devise de la targe à laquelle il aura touché. (Faits Lalaing K., c.1470, 193).
[2] ...et sont les 12 heures du midi empres la dessusdite armille, et les 12 heures du minuyt sont embas a l'opposite, et les heures du matin devant midy a senestre car c'est la partie d'orient, et les heures d'appres midy sont a dextre et est partie d'occident. (FUSORIS, Astrolabe P., c.1407-1412, 110).
[3] ...ses vaysseaux spermatiques par talle extension de la verge induite par la frication dessusdite il evoment mieulx le sperme (PREVOST, Cir. Guill. Salicet, 1492, IV,4).
[4] Item, nulz marchanz de vins ne pourra acheter au port, a Paris, vins en groz pour revendre audit port, a la peine dessus dite ; ne pourront ne feront vendre leurs vins [c'est-...-dire au détail], se n'est pas eulx mesmes ou par l'un des vendeurs, a la peine dessusdite. (...) Item, nul desdiz marchans ne pourra reeschier en l'eaue, de leur reffuz d'une navée ou de plusieurs de vin, et mectre en autre nef, sur ladite peine. (Mét. corp. Paris L., 1351-1500, 9).
[5] ...et en tous les autres lieux et ville de ladite prevosté et viconté ou l'on use d'autres mesures que les dessusdites, il pourront vendre selon le pris de la ville de Paris dessusdite, eu regard de leurs mesures a celles de Paris, et l'une mesure est équipolée a l'autre sans ce quils les puissent vendre a plus grans pris que les pris dessusdiz (Mét. corp. Paris L., 1351-1500, 10).
[6] ...et assembla bien soixante mille Anglois pour aller tout destruire ledit royaulme d'Escosse. Et tant tost qu'ils furent passés la rivière dessusdite, vint ladite descendue et hostilité à la cognoissance dudit conte de Duglas (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.2, c.1437-1464, 89).
[7] Item. Estoit le roy dans un coffre de cyprès, enchâssé en ung de plomb de son longc, lesquelz estoient enfermez dedens une bierre de boys. Item. Estoit le roy par dessus en figure sur ung matheras, une paire de draps de lin et la pouelle dessusdite. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 118).
[8] ...en la parroisse dessusdite a une fontaine, laquelle est bien largement du hault d'ung homme en eaue (Mir. ste Cath. Fierbois C., 1470-1483, 23).

Fermer la fenêtre