C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dessusdictes dans la Base des Partiels 

85 attestations 
 Page /9 

[1] ...en redigeant au soir par escript ce que le jour avois veu digne de recit, en faisant loyal registre des choses dessusdictes, sans rien y adjouster ou obmettre de la verité (Voy. Hierus. S., 1480, 2).
[2] Et les choses dessusdictes ainsi faites, lesdis ambassaeurs s'approcherent du roy et lui remercierent la provision qu'il avoit mise sur le fait des gendarmes de non entrer es pays de Bourgongne, Masconnois et Charolois (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 41).
[3] L'une [des trois verges] si est par maladie de ton corps pour toy humilier. L'autre si fut la verge de Portingal pour toy rigoureusement chastier, et l'orgueil de tes conseilliers asprement vengier. Et la tierce derrainement par les ameres reliques dessusdictes de ton oncle, qui par mon Pere visiblement a este repreuve. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 390).
[4] ...par les tempestes horribles, dont les ondes par semblant montoyent jusques au ciel, et la dessusdicte nef, Malvoisine appellee et crueuse demoustree, par force empainte en la vertu des ondes dessusdictes, plusieursfoiz entraversee entravers en long et en le, pardessus la gracieuse nef, a unefoiz debarata le pere et a l'autrefoiz si emporta le filz, qui mourit comme en exile (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 550).
[5] ...qui bien regarde les personnes dessusdictes, et les causes et merites par lesquelles ilz furent si dignement eslievez, comme il appert par la sainte escripture, il se treuvera que je ne blasme pas telles exaltacions, qui sont faictes par le commandement de Dieu... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 575).
[6] Qui est doncques cellui si simple qui ne veoye a l'oeil qu'il a ou ciel, entre les dessusdictes mil, millions d'estoilles sans celles que on ne puet veoir pour leur distance et pour ce qu'elles sont entour le pol artetique ? (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 610).
[7] ...les dessusdiz esleuz, singulierement furniz de royalle auctorite, qui auront sobres gaiges pour ceste oeuvre debonnaire, par bailliages, vicontez et prevostez, en la ville de Paris recevront les supplicacions des dessusdictes debtes royalles... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 359).
[8] Et par ces 4 parties dessusdictes est divisé l'esmispere du ciel qui est sur terre comme il appert en l'astralabe par le cercle du midi qui vient de l'armille en descendant par le cenith et par le polle jusques en bas, et par l'autre cercle qui vient du vray orient et passe par le cenith jusques au vray occident. (FUSORIS, Astrolabe P., c.1407-1412, 118).
[9] ...car en armes nulle beste ne oysel ne doit estre couronné si non l'aigle et le lyon et ceulx qui les portent couronné est signe que ce fut pour grant fait de vaillance et par auctorisement de haulx princes car couronné ne appartient a porter sy non a roy mais est tolleré et souffert en aucuns lieux pour les causes dessusdictes et non ailleurs. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 476).
[10] Pour lesquelles franchises dessusdictes, ledit Viart est tenu par chacun an cuillier et assembler chacun an certain soucage qui se monte seze soulz cinq deniers tournois et le rendre et païer chacun an à la recepte dudit Beaumont au terme saint Remy. (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 323).

85 attestations 
 Page /9 
Fermer la fenêtre