C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dessusdicte dans la Base des Partiels 

41 attestations 
 Page /5 

[1] Et combien que la dessusdicte vieille messagiere, en recordant voz horribles faiz, vous ayt bien hyrande et voz estranges condicions a menu recite, toutesfois pour l'amour des esleuz de mon Pere, qui en vostre generacion demeurent et de voz grans pechiez lamentablement pleurent, nous vous laisserons certain temps et espace de admender vostre gouvernement... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 301).
[2] Cestui Anthoine ot pour espouse la suer de Octovien, et, lui regnant en orient, de son espouse rompy le droit lien, et, par l'art et delit de ma forge, repudia s'espouse dessusdicte et prist la belle Cleopatras qui estoit royne d'Egypte. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 348).
[3] ...mais ceulx ausquelx il desplaisoit la venue des dames et la reformacion de leur faulce monnoye, des raiz de la dessusdicte lumiere de la royne estoient percluz et come aveuglez en esperit, et n'avoient ne voulente ne puissance de liever leurs yeulx de l'entendement a la sainte arquemie... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 451).
[4] Et quant a la nef Gracieuse de sa coleur et dedans et dehors, elle apparoit toute clere et brunie de sa couleur naturelle des dessudiz boys sans rousien ou poiz ou gesme : ou lieu de laquelle les tables de ladicte nef estoient joinctes l'une a l'autre d'une liqueur gracieuse rendant tres bonne odeur, qui estoit faicte par la confiture des appoticayres d'une gracieuse florecte qui est appellee consoulde royalle, et par les dames est appellee marguerite, et par telle maniere que la dessusdicte liqueur de ladicte fleur retenoit sa couleur. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 540).
[5] ...par les tempestes horribles, dont les ondes par semblant montoyent jusques au ciel, et la dessusdicte nef, Malvoisine appellee et crueuse demoustree, par force empainte en la vertu des ondes dessusdictes, plusieursfoiz entraversee entravers en long et en le, pardessus la gracieuse nef, a unefoiz debarata le pere et a l'autrefoiz si emporta le filz, qui mourit comme en exile (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 550).
[6] ...c'est assavoir a ceste grant gent francoise qui souloit estre appellee courtoise, par laquelle nous avons tant travaille par le moyen de la dessusdicte quadruplique relacion, ait prins en son cuer [cuer] et de lui mesmes compassion, contriction ou aucune edification. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 626).
[7] En la seconde visitation mette avecques la tente dedens le neez de la pouldre dessusdicte (PREVOST, Cir. Guill. Salicet, 1492, III,1).
[8] ...de l'assignacion dessusdicte ils [bailli et receveur] mettent en possession et saisine lesdis religieux ou leur procureur pour yauls, en laissant joyr iceulx de ladicte assenne (Trés. Reth. S.L., t.2, 1330-1415, 86).
[9] ...ledit Pieret m'a apporté et monstré une sédulle signée dudit de Varye subséquant en date la sédulle dessusdicte (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 31).
[10] ...paiement de ladite somme de cinquante mille escus, ensemble desdits fraiz, plaisirs, courtoisies et autres choses dessusdictes, desquelz plaisirs, curialitze, courtoisies, fraiz, impenses et somme dessusdicte ladite dame Marguerite s'est tenue et tient pour contente et en a quicté et quicte le Roy nostredit sire (Roi René vie L., 1360-1483, 357).

41 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre