C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de dessusdict dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] ...car ainsi le bois dessusdict en seroit plus tractable (PREVOST, Cir. Guill. Salicet, 1492, III,1).
[2] Toutes lesquelles choses ledict de Lescun et autres ambassadeurs dessusdicts ont conduit et brassé soubz umbre du voyage dessusdict (Lettres Charles VIII P., t.2, 1488-1489, 27).
[3] ...le duc de Bourgongne envoia son roy-d'armes de la Thoison et un sien hérault avec lui, nommé Franche-Conté, en Angleterre, devers le roy Henri, à tout lettres de par ledit duc, esquelles estoient contenues pluiseurs remoustrances pour, ycelui roy et son conseil, attraire au bien de paix finalle avec le roy Charles, lui signifiant aussy comment par l'exortacion des légales de notre saint père le pape et du concille de Basle, et avec ceux des trois Estats de tous ses pays, il avoit fait paix et réunion avec le dessusdict roy Charles, son souverain seigneur (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 190).
[4] ...le josne roy Henri print en ce si grande desplaisance, que les larmes luy saillirent hors des yeulx, et dist à aulcuns de ses privés consilliers, qu'il véoit bien puis que le duc de Bourgongne s'estoit ainsy desloiauté devers lui et reconcilié avec le roy Charles, son ennemi, ses signeuries du royaume de France en vauldroit biaucop pis. En oultre, le dessusdit cardinal et le duc de Glocestre, se partirent du conseil tous confus et troublés, et aussy firent pluiseurs aultres, sans là prendre aulcune conclusion, sinon d'eulx assambler par pluiseurs tropeaux, et dire l'un à l'autre pluiseurs injures et reproches du dessusdict duc de Bourgongne et de ceulx de son conseil (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 192).
[5] ...par la confession qu'il m'a faicte a monstré semblant de ne lui souvenir de l'avertissement dessusdict que lui en avez fait par ledict boursier (Lettres Louis XI, V.M., t.10, 1446-1483, 155).

Fermer la fenêtre