C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de desdaing dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Et quel plaisant chose cuides tu que ce soit au subgiet de quelque faculté ou estat qu'il soit quant il sent son seigneur si humain et tant debonnaire qu'il n'ara pas en desdaing d'ouir son humble requeste, supplicacion ou complainte de quelque grief se on lui fait, ains l'escoutera benignement, et le vouldra entendre, et doulcement lui en respondra? (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 116).
[2] ...vous suppliant (...) que se nostre escripture dessusdicte est ung peu longue, vous ne l'aiés point tant aucunement en desdaing, ne en chose en icelle contenue prendre aucune desplaisance, car pour ennuyer Vostre Majesté nous ne l'avons aucunement fait, mais seulement pour l'informer au vray de tout le demené de ladicte matière. (ESCOUCHY, Chron. B., t.3, Pièces justif., 1440-1461, 192).
[3] Tel chief [de la statue, qui représente un chef de communauté] doit estre bien nomme Chief d'or par droit et appelle, Mes qui le verroit esclatant A l'aviser et soi crevant, Qui amender ne se vouldroit Et trop hautement sonneroit Par paroles despiteuses De desdaing et orguilleuses, D'or estre dit pas ne devroit, Mes un rude metail par droit (GUILL. DIGULL., Pèler. âme S., c.1355-1358, 244).
[4] En desdaing et desplaisance despl[a]isance A Dieu est cil qui s'avance De faire li don et present Qui n'est aquis dëuement, Qui en bourse d'autri est pris Et par extorsions aquis. (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 83).

Fermer la fenêtre