C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de demourassent dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] plusieurs beaulx previleges, libertés, franchises et immunités aux abbés, religieux et couvent du monastere du Mont Saint Michiel (...) et entre aultres que des vivres et advitaillemens qui necessaires leur seroient et qu'ilz achateroient en nostre royaulme (...) ilz fussent et demourassent ... tousjours mais frans, quittes et exemps de pour ce paier aucuns peages, coustumes, aides, acquis et aultrez tribuz (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 119).
[2] Or vint a la mort et au temps que Dieu le vault gueredonner de sa crueuse tyrannie, et par maniere de testament, dont les ennemis d'enfer furent notaires, sicomme verisimilement se puet croire, il ordonna a ses subgiez que deux bastars qu'il avoit demourassent seigneurs de Veronne... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 279).
[3] Lors le Can de Lescalle, qui estoit a deux doix pres de la mort, veant que son frere ne s'accordoit pas que ses bastars demourassent seigneurs, pour recommander son ame a Dieu plus devotement, commanda que son frere fust mis a mort en sa presence et sans plus attendre. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 280).
[4] Car suppose, dit il, que la science d'astronomie des jugemens fust vraye, se cent docteurs en astrologie, les plus souffisans du monde, demourassent ensemble estudians es jugemens des choses advenir, et que plus est, vesquissent cent ans ensemble, ilz n'auroient pas vraye cognoissance de jugier (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 607).
[5] affin que ilz ne demourassent deshonorez d'avoir ganchi ne fuy (Bouciquaut L., 1406-1409, 410).
[6] Item, durant le temps que les besongnes dessusdictes se commencèrent fort à enfélonnier et animer entre les deux parties d'Angleterre et de Bourgongne, comme dit est, pour tant, fut advisé par ledit duc et aulcuns de ses plus féables conseillers, qu'il seroit bon de trouver manière secrète que ycelles deux parties ne feyssent point de guerre l'un contre l'autre, et que leurs gens, pays, amis et alyés, demourassent paisibles et comme neutre. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 209).
[7] Et quant au surplus desdictes terres et seignouries qui furent et appartinrent audit d'Allenchon, les laissa et volt que elles fussent et demourassent ausdis enfans d'Allenchon, tant masles comme femelles, pour en joyr et user par lesdis enfans, soubz la main du Roy, jusques à ce que chascun d'eulx fussent en aage ; et apprez qu'ilz seroient aagez, par leurs mains, comme de leur propre chose (ESCOUCHY, Chron. B., t.2, a.1465, 361).
[8] ... [les représentants de l'évêque de Liège] requeroient que je feusse content qu'ilz demourassent en neutralité sans soy declerer d'un cousté ne d'autre (Lettres Louis XI, V., t.6, 1475-1478, 307).

Fermer la fenêtre