C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de demoura dans la Base des Partiels 

125 attestations 
 Page /13 

[1] Et ainsi demoura serré par aulcun an, jusques ... tant que le roy d'Asia s'en alla en pellegrinage, et par subornement de ducas il fust overt. (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 175).
[2] Et, item, nota que touchant le fait des aides, lors et par avant ledit jour dudit cri, il y avoit ... Paris LXVI fermes au moien desquelles les bourgois et le peuple de Paris et desdiz faulxbours avoient esté tres fort traveiliés, et desquelles LXVI fermes il ne demoura et ne demeure que les VI fermes dessusdites, tout le surplus desdites fermes fut lors quitté et remis par le roy comme dit est. (* *, 60).
[3] Et pource que lesdites responces du roy semblerent au conseil conclurre en negative, ou ausmoings le roy vouloit que mond. seigneur de Berri et ses aliés declarassent plus ... plain particulierement leur entencion sur chascun article et les fins o- ilz vouloient venir, sens faire leurs demandes si grandes ne si confuses, pour cedit jour de vendredi tout demoura imparfait (* *, 75).
[4] Trespassa ycellui maistre Jehan Chevrot non evesque de Tournay, mes de Toul en Lorraine, par translation faitte de l'ung a l'autre, de cely de Toul a cely de Tournay, par pourvision eue entre les deux prelatz, avec l'avisement d'aucuns sages alentour du duc de Bourgoingne, pour eviter le discord qui pourroit ensievir pour cause de ce benefice de Tournay entre le roy et ledit duc, par ce que autresfois en y avoit eu du grant a celle mesmes cause, dont toutevoies ledit duc demoura a son deseure. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 264).
[5] Et quant vint la nuit des noces et elle fu couchie avec son biau mari, elle sut tant dire et tant preschier a son mari qu'elle demoura vierge. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 47).
[6] ...et demoura ainsi, ravis en l'ame, avec son tres doulz Jhesucrist une heure, ou environ, tout ferme sur un pié et l'autre levé, que pour bouter ne pour tirer, ne poindre le d'aiguilles, on ne le pooit esveillier ne remier, jusques a tant que la vision fut passee. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 57).
[7] Raimon a son cuir dessaché, Mais moult se sont esmerveillé Quant si delié taillé le voyent; Ilz ne scevent que faire doyent. Deux hommes sont la seurvenu, Prennent le cuir taillé menu; Tantost l'ont mis en un luissel Et en firent un grant troussel. Le bout a un pel ont noué, Le rochier ont environné, Mais du cuir granment demoura. Au pal li un fort l'atacha, Le bout emporte contrevau, Car il tenoit trop bien au pau. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 137).
[8] Depuis ne demoura qu'un pou Qu'a Saintes [Melusigne] fist un moult beau pont, Ainsi com la cronique espont; Et en Talemondoys ouvra, De quoy moult grant los recouvra. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 155).
[9] Le feu dedens l'esglise esprent, La touz les moynes attrappa, Oncques un seul n'en eschappa. L'abbé et cent moynes ardy, Trestous a ce jour de mardy; Tant en ardi leans par compte A grant doulour et a grant honte. Et la plus grant part de l'abbaye Fut par lui destruite et bruÿe, N'en demoura un moyne seul (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 229).
[10] Chascun tendoit a soy faire valloir, si eussés veu chevaliers, escuiers et damoiseaulx saulter, espringuer, faire fringues, en esprouvant leur force, tant qu'il sembloit que tout fust d'advantage, et au vray dire, tel y cuidoit bien faire sa creue livre a quy l'honneur ne demoura pas, et tel fu couchié sur la terre qui n'eust tallent de s'en vanter. (Fille comte Pontieu B., c.1465-1468, 64).

125 attestations 
 Page /13 
Fermer la fenêtre