C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de deceue dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] ...«Ne sçay qui vous meut, vassal», fet (...) [la royne] «de refuser ce qu'en ma vie ne voulus a nul homme ottroyer, mais puisque d'amer ne me daigniés requerir et qu'ensy suis deceue, sachiés que d'Amours et de vous je me vengeray, car je crieray, si ques mal aurés aujourd'huy impetré». (Saladin C., c.1465-1468, 97).
[2] Et que tu es deceue te prouveray par prattique de gros exemple tout ainsi comme lexpert medecin qui considere la faculte de la nature et complexion de son pacient. Et selon sa force ou foiblece lui donne purgatoire et medecine. (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 169).
[3] Et donques est ce impossible et contradiction dire que nature humaine en communité ne puisse attaindre ne avenir a sa perfection, a sa felicité et a sa fin sans erreur et sans ce que elle soit deceue en sa melleur partie et hors de sa perfection. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 303).
[4] Desquelles choses, toutesfois, il n'est rien par dehors, ains est tout par dedens en l'ame deceue pour aucunes fumees qui montent en la teste, dont aucune partie passe par les yeux et devant la pupille, et ainsy se presentent a la vertu visive en diverses figures et couleurs selon ce qu'elles sont aussy de diverses manieres. Et de ce advient il aucunefois que aucuns cuident veoir les anges et aucunefois les mauvaiz esperiz selon ce que les fumees dessus dictes sont cleres ou obscures. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 97).
[5] ...Morice Guilloteau, prestre, combien qu'il se deist grant ami dudit Pierre Bouhet et conversant souvent avec lui en son hostel, avoit faulcement et mauvaisement deceue et deflorée et congneue charnelment une sienne suer (Doc. Poitou G., t.7, 1403-1430, 192).
[6] ...et ainsi se confessa par lesdiz esperis avoir esté deceue et démoquié. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.4, c.1444-1453, 447).

Fermer la fenêtre