C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de davant dans la Base des Partiels 

64 attestations 
 Page /7 

[1] Item davant le dit port de Boutes ha une isle appellee Palmesolz bien grant que tient de tour XX milles et X d'ample environee de mer tout autour en le quelle isle demeurent chevaux, eques, motons, cervis et chiens sauvatges (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 27).
[2] Item quant je fuy disné, je parti de Jherusalem et m'en alay en Bellem que est une cipté dissipee a X milles de Jherusalem, en le quelle cipté ha une grant eglize bien gente ; et la nesqui le filz de Dieu de le pucelle vierge Marie, auquel lieu a ung autel ou je ouy messe de la nativité et davant cest lieu est le greppe du buef et de le mulle ou Nostre Dame rescondit son chier enfant Jhesu Crist par doubte du roy Herodes (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 36).
[3] ...je trouvay en le voye le chivallier messire Arnaut Guillem de sainte Collome, guascon et filz du honorable chevalier que si grant compaignie m'avoit fette en Cecille comme par dessus est dit, le quel venoit au davant de moy, chassant en son oustour, si que je me mys a chasser et ne trouvames fors que ung oiseau que appellent francolin que ressemble une pardis et l'oustour le voulla et le pris (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 69).
[4] ...les dittes nefs ambedeux se entre fierent dez chasteaux davant tellement qu'il sembloyt que toutes deux fussent debrisees, si que de le nostre se rompi assés de fustatge et toutes les deux bonetes que se tenoient en le voille du grant albre en le quelle fist de si grans partus que par le mendre pourroie bien passer une grosse pipe (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 70).
[5] Pes ropieux, pes paraseux Frangé de rouge, morfonduz, Que tantost aurez froit au cul Davant que soit ung pié de glasse. (Pipée R., c.1470-1480, 178).
[6] BRUIT (...). Est il pris? CUIDER. Si est le marpault Mieulx pris que singe enmailloté, Tant englué de tous coustés Qu'i ne scet de quel part partir. BRUIT. Tout desplumé? PLAISANT FOLLIE. Je l'ai fait sortir, Commant davant iraigne. (Pipée R., c.1470-1480, 214).
[7] ...et quant ilz heurent chevauché envyron une lieue francoyse, ilz troverent une riviere ont il souloit avoir ung pont de fuste, mes la riviere estoit venue si grosse pour la plue qu'il avoit fait la nuyt davant, qu'elle avoit le pont abatu et l'en avoit mené contre val. (LA CEPEDE, Paris Vienne K., 1432, 180).
[8] ..."Prenés," dist Paris, "les limes et les escampres que je fitz faire davant yer et vous en alés en la prison et deferrés touz les prisoniers et les admenés ycy..." (LA CEPEDE, Paris Vienne K., 1432, 273).
[9] Davant se complaignoit de fortune et souvant la maudisoit, mes oures ne peult il mal dire de fortune, car bien luy est advis que fortune luy a ceste adventure admenee. (LA CEPEDE, Paris Vienne K., 1432, 274).
[10] Sur ce point elle s'eveilha soubitement et ovrit les yeulx. Et pour la vanité qu'elle avoit en la teste du songer, il luy fut advis qu'elle vist une umbre par davant soy passer. (LA CEPEDE, Paris Vienne K., 1432, 283).

64 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre