C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de continuacion dans la Base des Partiels 

14 attestations 
 Page /2 

[1] et [comme] par longue continuacion, pour avoir leur vie et sustentacion, aient degasté et consummé tous leurs biens et mesmement la plus part des joyaulx et calices de la dicte eglise (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 309).
[2] Le dit livre est parti en trois parties: la premiere partie à l'ennortement de continuacion de paix à mondit seigneur de Guienne sus la vertu de prudence et de ce que elle requiert en gouvernement de prince. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 57).
[3] ...le sage roy anobli de nature par longue genealogie continuée en triomphe, avec ce de Dieu par grace doué de noblece de courage, laquelle lui fist delaissier ignorance en jeune aage, par vertu née d'admonnestement de grant discrecion, jugiant et cognoiscent les folz delis estre prejudiciables, dampnables et hors ordre de faame deue à digneté et trosne royal, desirant delaissier les choses basses et tendre aux hautes beatitudes, porpensa comment et par quel maniere pourroit attraire et aluchier meurs vertueux par continuacion de vie salutaire (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. I, 1404, 36).
[4] Adonc present vint la chamberiere de la ditte dame qui buretes tenoit pleines dune liqueur doulce et tres souefve de laquelle a abruver doulcement me prist par quel vertu et continuacion mon corps de plus en plus prenoit croissence force et vigueur. (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 75).
[5] Nature aussy, qui est saige sans fin, comme Galien dit, pour la continuacion des especes qui sont a la beauté et a la perfeccion du monde neccessaires, entremesle et assamble les elemens contraires dessus diz moult soubtillement et en fait moult de combinacions secretes et diverses pour recevoir les fourmes de Nature plus convenablement selon ce qu'il affiert et qu'il est en chascune appartenant. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 68).
[6] Pour ce que la continuacion des especes dessus dictes ne se peut faire se ce n'est par la continuacion des choses singulieres, lesquelles par nature ne se peuent continuer en leur singularité, pour ce qu'elles sont toutes en la fin corrompables, pour ce se convertit nature a generacion, par laquelle les choses singulieres dessus dictes se continuent en leurs semblables, et par ainsy les especes demeurent en leur estat tousjours et la beauté, par consequent, du monde. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 68).
[7] Pour ce que la continuacion des especes dessus dictes ne se peut faire se ce n'est par la continuacion des choses singulieres, lesquelles par nature ne se peuent continuer en leur singularité, pour ce qu'elles sont toutes en la fin corrompables, pour ce se convertit nature a generacion, par laquelle les choses singulieres dessus dictes se continuent en leurs semblables, et par ainsy les especes demeurent en leur estat tousjours et la beauté, par consequent, du monde. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 68).
[8] Question. Se ulceration des intestins se peut causer de fleume, car il est humide et a qualités obtuses. Je respons qu'il ne ulcere point par cause de acuité, s'il ne estoit salse ou aceteux, mais c'est par cause de continuacion ainsi que goutte d'eaue cave pierre dure. (GORDON, Prat., c.1451-1500, V,14).
[9] Ce non obstant, il a entencion deliberée d'estre bien brief en sa bonne ville de Paris, en laquelle, lui venu, ordonnera raisonnablement et honnorablement pour l'entretenement et continuacion de sa souveraine justice (FAUQ., III, Pièces diverses, 1431-1438, 23).
[10] Lequel suppliant, voyant la continuacion, voulenté et chaleur dudit recouvreur, pour obvier qu'il ne le tuast, tira ung cousteau qu'il avoit en façon de dague, que il a acoustumé porter communement, et en frappa ledit Estienne Pierre (Doc. Poitou G., t.9, 1447-1456, 231).

14 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre