C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de contens dans la Base des Partiels 

79 attestations 
 Page /8 

[1] ...et ainsi demoreront contens et consolés, et non pas mangiés ne travaillé. (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 168).
[2] Lors et en ce temps estoient en grant nombre et en grant reverance le pathriarche de Constantinoble et les seigneurs de Grece, pareillement y estoient les seigneurs du païs de Liege et plusieurs grans ambassades de loingtains païs, lesquelz furent tous expediés et ce departirent de Paris bien contens du roy nostre sire et de son conseil. (* *, 47).
[3] ... [Le roi de France aux ambassadeurs du duc de Bourgogne] ains [le daulphin] a fait entendre a ceulx du Daulphiné que je le hez, et que je quiers et contens a le desheriter (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 70).
[4] ...(r)Conte de Cil, je voy bien (...) que aussy a moy tu en veulz et contens a moy faire du peril...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 84).
[5] Les autres escoliers sont a la dextre assis en sieges, estudiens et escoutans diligemment, affin de sçavoir, et ne leur chaut de autre honneur ou promocion, contens de leur simple estat. (Déclar. Hyst. S., a.1449, 190).
[6] Et, en fuiant toute propriete sur paine d'escommeniment, nos combatans seront contens de vivre en commun, seurs en nostre segneur de leur vie et vestiaire et autres neccessites. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 82).
[7] ...entre Paris et le boys de Vincennes, n'y eut oncques chevalier ne escuier de nom avecques qui le roy ne s'esbatist à eulx et parloit si doulcement à eulx que tous en estoient bien contens (Cleriadus Z., c.1440-1444, 485).
[8] Les Rommains, pour les [les Albins] apaisier, leur escriprent doulcement et amoureusement, les requerans de benivolence, et qu'ilz ne eussent point de mal talent ne de hayne vers eulx, car ce qu'ilz avoient fait tournoit a bon effect, et que de leurs filles n'avoient fait pas garses ne chamberieres, mes dames, leurs femmes et compaignes. De ceste rescripcion lez Albins n'en estoient pas contens, lez [les Rommains] deffierent de rechief (Nouvelles inéd. L., p.1452, 81).
[9] ...et là tous ensemble eurent plusieurs paroles, entre lesquelles enquirent et voulurent sçavoir pourquoy, ni à quelle cause iceluy de Lalaing avoit fait adresser pour faire armes audit maistre James de Douglas, et bien aigrement le demandoient, et de prime face, au semblant et manière qu'ils faisoient et monstroient, n'estoient pas bien contens. (Faits Lalaing K., c.1470, 170).
[10] Et rigolloit l'en l'espousé par gracieuses renvoyseries ; et lui qui estoit sage et courtois et qui ressembloit fort messire Charles en toutes choses, respondit a ceulx qui le rigolloient si gracieusement que tous estoient contens de lui. (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 139).

79 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre