C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de comtes dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] ...et avec eux estoient tous les hauts princes, princesses, comtes, barons, chevaliers, comtesses, baronnesses, dames et damoiselles tant de celles de la cour comme de celles de la duché de Bar et de Lorraine (Faits Lalaing K., c.1470, 39).
[2] ...et aussy firent tous les princes, comtes et barons de la cour du duc, qui lors tenoit la feste et solennité en sa bonne ville de Mons de son ordre de la Toison d'or (Faits Lalaing K., c.1470, 249).
[3] Li comtes leur fist journée De pays, en milieu el contrée (Troubles Flandre P., c.1384-1385, 11).
[4] Li comtes, sans plus retrait, Le consenta déboinairement Et pardonna si larguement. (Troubles Flandre P., c.1384-1385, 60).
[5] Et apprez, entra ce très excellent et très puissant et souverain prince, Charles, Roy de France, VIIe de ce nom, à l'exaltacion duquel, et pour essauchier sa haulte magnifficence et dominacion, tous les autres princes, ducs, comtes, barons, chevalliers, escuiers et nobles hommes là estans, s'estoient efforchiez (...) de, eulx et leurs gens, mettre en estat souffisant et honnourable, pour le acompaingnier à ceste journée et entrée en sa dessusdicte cité de Rouen. (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 237).
[6] ...et incontinent qu'il eust disné, fut ordonné de assallir ladicte bastille par les gens desdis comtes et de leur quartier, sans rens mouvoir des autres quartiers (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 308).
[7] Et pour ce que durant ledit siége, y ot une petitte abstinence que nulles des parties ne devoit tirer nul trait d'un costé ne d'aultre, pendant lesquelles ung homme d'armes de la compaingnie, messire Martin Grassie, chevallier, fut frappé par la teste d'une collevrinne, dont il morut, (...) ceulx de ladicte ville furent tenus de livrer ausdis comtes de Dunois et de Cleremont le cullevrinnier qui frappa ledit cop, dont pugnicion fut prinse selon le cas. (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 364).

Fermer la fenêtre