C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de combatu dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] ...il se advisa d'un anel que le chevalier au lion à qui il c'estoit combatu lui avoit donné et, en lui donnant, lui dist la vertus. Car il estanchoit de tout sang et ne le failloit que mectre ou doy de la personne saignant et mectre et tourner la pierre dedans la paulme (Cleriadus Z., c.1440-1444, 376).
[2] ...en mainte siervoise avoit tout son vivant Combatu maint ribaut à son escot buvant. (God. Bouillon R.B., t.3, c.1356, 341).
[3] Et tantost après, pour ce qu'il estoit tard, les roys d'armes et les heraulx se mirent en la queste pour sçavoir ... qui le pris seroit donné. \... quoy il y eut de grandes differences ; car le chaplis des espées avoit esté grant et bien combatu, et s'y estoyent tant de grans et bons personnaiges si bien monstrez, que, ... la verité, on ne sçavoit ... qui donner le pris. (LA MARCHE, Mém. III, c.1470, 198).
[4] Adonc commença grant et terrible assault, où il y eut et se passèrent de grans vaillances de part et d'aultre, main à main, et y fut merveilleusement combatu à coups de haches, guisarmes, lances et de traict moult vaillamment. Ce chaplis dura par l'espace d'une grosse heure. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 5).
[5] Et au moix de may fu ledit conte combatu des Engloix, et furent toutes ses gens pris et desconffis, et y fut la desconffiture moult grande des gens de Picardie. (Chron. anon. Ch. VI D.-A., c.1431, 193).

Fermer la fenêtre