C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de combattre dans la Base des Partiels 

23 attestations 
 Page /3 

[1] Et puis le lendemain matin, messire Jehan envoya ses chappitres a messire Henry, qui (...) estoient que chescun devroit faire ung get de lance et puis venir a haches et combattre d'icelles tant et si longuement que l'un diroit le mot ; dont se il cheoit ou perdoit son baston, se pourroit relever et recouvrer son baston par tant de fois et si longuement que l'un se rendist (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 139).
[2] Or vint le jour de la bataille par ung jeusdi que le temps se monstroit moyennement et que une infinité de monde s'assambloit sur le marchié de Valencines, tant es fenstres comme par l'embaz sur le pavé, pour veoir ces deux chevaliers combattre. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 160).
[3] Pourquoy veulz tu procrastiner ton propos ? Lieve toy et commence en instant et dy : Maintenant est le temps de faire, maintenant est le temps de combattre, maintenant est il temps convenable de soy amender. (Internele consol. P., 1447, 336).
[4] ...nous serons armés de harnas à combattre en lices, ainsi que bon nous semblera, sans crochet et sans quelque mal engin (Faits Lalaing K., c.1470, 81).
[5] Alors messire Jehan de Boniface issit hors de son pavillon, embastonné des bastons de quoy il devoit combattre (Faits Lalaing K., c.1470, 87).
[6] Et quand ce vint à l'approcher, pour ce que le seigneur de Haguet estoit du costé de messire Simon de Lalaing, ledit Mériadec voulut croiser par devant messire Jacques de Lalaing pour aller combattre le seigneur de Haguet (Faits Lalaing K., c.1470, 175).
[7] Quand messire Jacques se trouva ainsi navré, (...) sy cuida encore combattre de sa hache; mais la main luy faillit. (Faits Lalaing K., c.1470, 185).
[8] La bataille d'eux deux fut grande et fière, et s'entredonnèrent de moult grands coups de hache, si drus et tant asprement que ceux qui estoient présens, prenoient plaisir à les voir; car, à les voir combattre, ne leur coustoit rien, mais que ceux à qui il touchoit. (Faits Lalaing K., c.1470, 228).
[9] .. "Jehan, je ne me pourroie plus tenir de vous dire que c'est trop fait en commère de combattre du gantelet, tant qu'on ait baston en main, dont on se puist aider." (Faits Lalaing K., c.1470, 237).
[10] Et suis d'acort, s'i vous agree, Y aller avecq la Pucelle, Et de combattre a main armee En sa presence, avecques elle. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 515).

23 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre