C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de combatant dans la Base des Partiels 

18 attestations 
 Page /2 

[1] Lesquelles armes furent prinses sus en combatant ... l'onneur d'une partie et de l'autre. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 13).
[2] ...regardé que a chacun combatant failloit avoir dix chevaulx de baccaige et de fretin comme paiges, fammes, vallez et toute telle maniere de cocquinaille (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 212).
[3] ...car noz chevaliers, freres et sergans de la sainte Chevalerie se offrerront off[r]erront a mort en memoire de la Passion du tresdoulz Jhesu Crist, pour la deffense et multiplication de la foy catholique, en combatant virtueusement les anemis de la foy, selonc l'ordene et fourjue de la regle en tamps et en lieu ordenee. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 82).
[4] Quant doncquez ilz [les Centaures] se furent enyvrez comme dit est, et que le vin les eut surmontez, parolles murent entre eulz et Pirithous avec aulcuns aultres, et reverserent les viandes et les tables, en eulz combatant de potz et de platz moult longuement et par telle fureur que Herculés ne Jason ne les dames n'y sçavoient remedier. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 129).
[5] Vous savez il y a longtemps Que y sont devant ceste ville A estre tousjours combatant, Et sans repoux est leur stille ; Ne nul qui soit, tant soit abille, Ne s'est ingeré de parler, Qui n'est chose pas bien utille, Que on peut bien parlementer. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 260).
[6] Quant a moy, dessy je proppose A partir tout incontinant, Ne je ne requiers autre chose Que voir les Anglois combatant. Je me sens, Dieu mercy, puissant De corps, d'armes et de chevance, Pour m'y employer en tous sens ; C'est tout mon deduit et plaisance. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 326).
[7] ...comme a cestui propoz il apparu ou tresvaillant prince, Godeffroy de Buillon, qui devant l'empereur de Romme se combaty en champ, et en combatant s'espee lui rompy empres la croyx, et fu sans espee, et lors ses amis vouldrent traictier de la paix pour la paour qu'ilz avoient que le noble duc ne fust desconfit (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 380).
[8] ...deux mes de viandes bouilly et rosti et le frict tant seulement, en laissant les brouez, les viandes delicatives et les entremes aux grans abbez, prelaz et clercs. Il se fault habiliter a sobresse pour non estre gras, remplyz et endormiz, et pour bien travaillier, car oultremer en combatant pour la foy ne se trouveront pas les viandes delicatives, aujourduy pardeca acostumees. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 432).
[9] ...li quens de Neviers fu Paris approchant \à noble compagnie de gens mout bien andans, Qui furent bourgegnon, qui furent combatant (Geste ducs Bourg. K., c.1410-1419, 503).
[10] «...Dedens une goudale vous aliés combatant Pour l'uève d'un hierenc c'on vous aloit emblant...» (God. Bouillon R., t.2, c.1356, 169).

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre