C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cloie dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Et ce fait, ladite charongne ainsi enchainee et toute nue en teste et par tout le corps, exepté la petite pieche de sac sur les secrés membres de nature et la chaine entour le col, etc. soit mise sur une cloie de bois a ce ordenee et bien loïe en .III. lieus de cordes athachies a la cloie, c'est asavoir parmi le col, parmi le ventre et par les janbes (MéZIèRES, Test. G., 1392, 309).
[2] Et ce fait, ladite charongne ainsi enchainee et toute nue en teste et par tout le corps, exepté la petite pieche de sac sur les secrés membres de nature et la chaine entour le col, etc. soit mise sur une cloie de bois a ce ordenee et bien loïe en .III. lieus de cordes athachies a la cloie, c'est asavoir parmi le col, parmi le ventre et par les janbes (MéZIèRES, Test. G., 1392, 309).
[3] Item le povre pelerin supplie a ses peres Celestins que tantost que sa charongne sera mise en terre et l'office compli, la cloie sur laquelle il avera esté trainé soit desfaite par pieces et mise ou fu, et les chandeliers de bois ausi, pour desfacier la memore de aucune singularité non acoustumee touchant au povre pelerin (MéZIèRES, Test. G., 1392, 321).
[4] Item, quant li justiche vat visenteir, en celiers des borgois, les malvais vins, ly advoweit ou son lieutenant y puet alleir, s'ilh ly plaist. Et, s'ilh y at vynier qui cloie son celier et nel vuelhe overir, et ly maire, sour che requis, n'y mette remeide, ly advoweit ou son lieutenant le puet brisier, sens meffaire. Et doit avoir ly advoweis tous les toneals de vins qui sieront defonseis et jugies malvais (HEMRICOURT, Patron Temp. B., c.1360-1399, 114).
[5] Et lendemain fu mis sur une cloie tout nud, et trainé de rue en rue (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 278).

Fermer la fenêtre