C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cheute dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] Et est advenu que par deffaulte des habitans une partie de celle cité avoit esté prinse de ses ennemis et l'autre partie par deffaulte de secours avoit esté cheute a terre. Une partie estoit demouree entiere, mais elle s'enclinoit fort et se disposoit a ruyne deça et dela. (Horloge de sapience S., c.1389, 80).
[2] De la pierre dessus moy cheute, Je vous pry qu'i ne vous en chaille ; Le mal que m'a fait ne rebute. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 555).
[3] Aussi, à l'occasion de la pluie qui estoit cheute oudit grenier, ledit sel estoit fort décheu, et n'estoit pas leur faulte, car comme ilz disoient, ilz en avoient adverty par plusieurs foiz ledit Raoulet Tostain, qui n'y avoit point mis de remède. (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 588).
[4] ...a Nicolas Verein, jardinier, pour avoir ouvré es jardins de l'ostel, avoir redressié la grant treille qui estoit cheute, turbé les préaux, pour turbe, poyne, boys, ozier et autres choses (Comptes Archev. Rouen J., 1378-1500, 160).
[5] ...elle trouva sa dicte fille cheute en la place et de sa cheute et par force de crier et pasmer ou autrement, par default de garde, ait esté si grevée de mal qu'elle n'y congnoissoit comme point de vie, et tantost la porta au feu pour elle chaufer et la cuider faire revenir, mais incontinent elle trespassa entre ses braz. (Doc. Poitou G., t.7, 1403-1430, 241).
[6] ...elle trouva sa dicte fille cheute en la place et de sa cheute et par force de crier et pasmer ou autrement, par default de garde, ait esté si grevée de mal qu'elle n'y congnoissoit comme point de vie, et tantost la porta au feu pour elle chaufer et la cuider faire revenir, mais incontinent elle trespassa entre ses braz. (Doc. Poitou G., t.7, 1403-1430, 241).
[7] ...ledit Chrestien estant lors ès mains d'aucuns des huissiers de nostre court de Parlement, plus d'avoir batu, gehainé et inhumainnement traicté Guillaume Barré et sa femme, leur avoir fait chauffer les piez, jambes et le ventre tellement que la peau leur en estoit cheute par loppins (Doc. Poitou G., t.12, 1475-1483, 583).
[8] ...requist ledit suppliant audit sergent qu'il peust parler ... sadicte femme, afin de savoir se elle le vouloit chargier ne encoulper dudit cas et cheute advenue en la personne d'elle (Paris domin. angl. L., 1420-1435, 199).

Fermer la fenêtre