C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chatelx dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] ...ou cas de l'eritage, l'adjourné ne seroit tenu de respondre sur le possessoire, ains en sera cellui qui fait faire l'adjournement du tout excluz, sauf à lui la proprieté et le droit d'icelle ; mais ou cas de meubles et de chatelx, sera bien tenu de respondre, tout adés il aura ses fuites et ses loignes selon la coustume. (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 148).
[2] ...nul homme sers de condicion de main morte ne puet obtenir ne demourer en garde contre son seigneur ; et, se garde est donnée à ceulx, se leur seigneur s'en plaint, il en seront du tout ostéz, car telx personnes ne sont que propres chatelx au seigneur et les seigneurs et leurs chatelx sont en garde du souverain. (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 171).
[3] ...nul homme sers de condicion de main morte ne puet obtenir ne demourer en garde contre son seigneur ; et, se garde est donnée à ceulx, se leur seigneur s'en plaint, il en seront du tout ostéz, car telx personnes ne sont que propres chatelx au seigneur et les seigneurs et leurs chatelx sont en garde du souverain. (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 171).
[4] ...se les achaz et les conquestes estoient de son fié, et il les donnast à ses enfanz puisnez ou à estranges personnes, l'ainsné des frères les aura en reffundant le pris, c'est à dire en païant les chatelx que ilz auroient cousté au père. (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.1, 1385-1411, 182).

Fermer la fenêtre