C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chassoit dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Ce fut un tres grant riches hom Et assouvy de mondains biens; Moult aimoit le deduit des chiens, Souvent chassoit cerfs et sengliers Ce noble conte de Poittiers. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 112).
[2] ...quant vint a la nuyt que chascun se fu retrait en sa chambre, la royne, que desir chassoit de longue main, envoya querir secretement le prestre de leur loy et Sambor ossy et a pou de bruit espousa Sambor. Puis renvoya le prestre, et affin qu'il fust secret, lui donna plain une bourse d'or. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 231).
[3] Messire Gaultier le voyant vers luy se tyra, que ainsy seul faisoit luy demanda; luy respondy qu'il chassoit et voloit selon ce qu'il trouvoit. (Nouvelles inéd. L., p.1452, 34).
[4] ...Robin le bourrelier, pour une selle de limons, une selle de faute et une doussière - Colin le serreurier, pour une fleur de liz de fer achetée de lui pour saigner un cerf, lequel le Roy chassoit en la forest de Compiègne, lequel cerf se vint rendre en une estable en la maladerie de Choisy, et fu seigné ledit cerf à ladicte fleur de liz, et puis ot congié de retourner en la forest par le commandement dudit seigneur (Comptes hôtel rois Fr. D.-A., 1380-1481, 182).
[5] ...Jehan, perdrieux, chassoit aux perdrix celuy VIe jour dudit moys en l'oree d'ung blé, et au joignant avoit sept hommes qui labouroient, et furent prins tous sept ovecques luy desdiz Escossays, lesqueulx Escossays avoient nagueres esté destroussez illecques aupres de brigans. (Mir. ste Cath. Fierbois C., 1470-1483, 49).

Fermer la fenêtre