C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chasse dans la Base des Partiels 

52 attestations 
 Page /6 

[1] ...ving et cincq ... trente mille Sarrasins, lesquelz furent desconfis, et en y eut de mors de huit ... neuf mille, que en la place, que en la chasse, et toutes leurs despouilles prinses avecq leurs tentes et pavillons. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 16).
[2] "Raymon, dist elle, (...) Dictes qu'ou boys l'avez [votre sire] perdu Et que moult l'avez attendu, Cerché et quis ou boys ramage A la chasse du porc sauvage. Moult des aultres venus seront Qui tout l'equipolent diront..." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 130).
[3] ...et luy meismez se mist a la chasse comme lez aultrez, tant embrasé de couroux et de maltalent que plus n'eust peu estre (Comte Artois S., c.1453-1467, 41).
[4] ... «Mon amy, se Dieu vous gart, dittez moy qui vous chasse sy hastivement que vous en monstrez le samblant.» (Comte Artois S., c.1453-1467, 48).
[5] ...alors commanda le conte qu'ilz faindissent estre esgarez et tellement effroiez que sans nulle deffence il tournassent le doz pour prendre la fuite adfin que, quant lez Sarrazins, desroiez par ceste chasse, se mettroient a la course aprez eulx et qu'il avroient passé toutez lez embuschez, le conte avecquez lez siens tous a une fois se melleroient parmy eulx (Comte Artois S., c.1453-1467, 73).
[6] ...sy ne fu gairez longue la chasse apprez eulx pour ce que le conte d'Artois fist a la retraitte sonner, pour ce que mie ne vouloit faire tant de sa volenté qu'ilz en eussent perte et dommage (Comte Artois S., c.1453-1467, 87).
[7] ...mais toutesvoiez leur roy eschappa avecquez ceulx qui plus avantageux estoient montez, mais de tous ceulx qui estoient de pié, ne fault ja parler, car tous furent tailliez par piechez ; sy fu la chasse grande et active (Comte Artois S., c.1453-1467, 95).
[8] ...mon fils, oncques vrai amoureux ne fut paresseux; car les très-douces et amoureuses pensées qu'il a nuit et jour, pour acquérir la très-désirée grâce de sa très-belle dame, ne le pourroient consentir: car soit pour chanter, soit pour danser, sur tous les autres il est le plus diligent et le plus joyeux à lever matin, dire ses heures, oyr la messe dévotement, aller à la chasse ou au gibier, où les poacres d'amour sont à dormir. (Faits Lalaing K., c.1470, 20).
[9] Et aussi toust que le roy fust arrivé a la grant fourest, les veneurs descoublerent les chiens, lesqueulx acculerent ung moult grant serf et bel. Et la ouyssiez ung moult beau desduit, tandis que la chasse se faisoit. (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 33).
[10] Par quoy je dy que chaudement Il les vous convient poursuivoir, Et vous dy que, de plaine face, Vous leur devez fort courre sus Et les poursuivre a chaulde chasse ; De differer ce seroit abuz. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 129).

52 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre