C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ceuz dans la Base des Partiels 

30 attestations 
 Page /4 

[1] ...les branches qui seront esmondees et les oisiaulx et bestes qui se partiront. Cest que leur force faillie leurs subgiez et ceuz qui seront pour les cruantes des desdaings de leurs enfleures les craignent et doubtent les lairont en leur persecucion (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 93).
[2] ...le prisonier sera appellé au banc par trois assises et la quarte d'abondant ; et à la quarte assise sera leuz et ceuz le procés et la cause pour quoy il est appelléz à ban, les contumaces, et le bannira le juge (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 224).
[3] Ceuz vout il par especial Qu'a li et a l'official Fussent menistre et serviteurs A la table et coadjuteurs. (GUILL. DIGULL., Péler. vie humaine S., c.1330-1331, 31).
[4] Mon nom se savoir vous voulez, Charite vous m'apeleres, Quar Charite tient en chierte Ceuz que li autre ont en vilte. Je repais les gens familieus Et visite les langoureus (GUILL. DIGULL., Péler. vie humaine S., c.1330-1331, 76).
[5] Mont fait ceste main ci de maus. Une fois coconne chevaus Et fait les mauvais bons sembler A ceuz qui veulent achater. (GUILL. DIGULL., Péler. vie humaine S., c.1330-1331, 309).
[6] Or vueil ci donner un avis De maintes choses qu'ai ci mis (...) Qui ne sont mie seulement En ce songe contenues, Mez trouvees et vëues (...) en mon premier songement Qui appellé est Pelerin. Et ai ce fait a ceste fin, Quar trop grant enui aroient Ceuz qui ci endroit liroient, S'estoient renvoies ailleurs (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 13).
[7] Vers Bethleem nous faut traire Pour ce que la sont adjournés Touz ceuz du dyocese nés, Quar Cesar l'empereur nombrer Veut touz ceux du monde et conter (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 59).
[8] DIEU \à UN ANGE. Et quant portee l'aras [l'étoile qui annonce la naissance de Jésus] la [en Chaldée] Et aus attendans moustree (...) Au devant de ceuz qui venront (...) Devant euz tu retourneras Jusqu'a tant que les amerras Droit a l'estable où mis il est [Jésus (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 78).
[9] Par lonc tempz ainsi espines De pechiés jusqu'aus racines Jëhan osta, en espandant Son eaue, et en ceuz baptisant Qui lavés estre vouloient Et en foy a li venoient. (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 141).
[10] ...meschans di Par le contraire touz ceuz qui Y atouchent [S. Jean] sanz grant paeur, Sanz reverence, sanz honneur, Qui ne se sont mondefïé A leur pouoir et bien purgié. (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 162).

30 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre