C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de celles dans la Base des Partiels 

211 attestations 
 Page /22 

[1] Et les ay veu porter des brigandines assés belles de plus menue escaille que celles que nous portons et des garde-bras de mesme (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 219).
[2] Car en celluy païs ne ha nullz vivres ne eschessement de l'eue, et pour ce je fis porter aveques moy de vitailles celles que a moy estoient necessaires, et pour ce que ceu païs est perilleux pour le maulvaize gens qui liens habitent (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 37).
[3] ...et se présenta en court de Romme ... la présence du Somme Pontific, et de l... procédit quasi pro tous les seigneurs de Ponent avecques celles paroles que Dieu luy faisoit dire (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 4).
[4] ...toutes créatures de la foy crestienne, lesquelx li seront présentées ... vendre, promet de les achatter et subitement poyer, et ancore les envoyer achatter de loings, toutes celles que il porra avoir, et puis les envoyer ... l'escolle desoubz maistre pour quatre ans, ... ce qu'il se puissent amaistrier et prendre amour alla foy de Mahommet. (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 34).
[5] Par manière qu'il fist démonter en terre premier lez cormes des galées, et ce celles eslut tous lez josnes avantagieuses ; et similement fist démonter en terre lez surmes dez naves (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 198).
[6] ...tous les jours, menasse d'abatre une petite chappelle du Saint Esperit ou mont de Syon et pieç... l'eussent fait, se n'eussent esté voz armes, Sire, et celles de Monseigneur de Bourgongne et d'autres princes chrestiens qui illecques sont, qu'il doubte ... casser. (GERMAIN, Discours outr. S., 1452, 324).
[7] En la nefe de sainct Pierre il y a ung lampier a douze foys quinze lampes autour. Il y a douze grandes lampes sans celles de emy l'eglise. (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 97).
[8] ...le ceur large, les chaires a troys rengés excellentement riches et vallent plus que toutes celles de Venize et sont autant belles que celles de Padue ; le clouestre est fort beau et riches aournemens. (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 102).
[9] ...le ceur large, les chaires a troys rengés excellentement riches et vallent plus que toutes celles de Venize et sont autant belles que celles de Padue ; le clouestre est fort beau et riches aournemens. (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 102).
[10] Voulant l'abreviacion des causes d'entre noz subgiez, mesmement de celles qui touchent les droiz de l'eglise (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 71).

211 attestations 
 Page /22 
Fermer la fenêtre