C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de catholiques dans la Base des Partiels 

18 attestations 
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[1] ...il mandoit ses gens et familiers qui le servoyent, vrays crestiens et bons catholiques, a veoir le dit miracle, lesquelz par leur bonne foy rapportayent au roy de point en point toutes les choses susdictes. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 64).
[2] ...quant en l'ost des roys catholiques, l'anemi de l'umaine nature procurant, aucuns rumours, debas ou dissentions sourdront ou seront taillie de sourdre, comme il est bien a coustume es grans host, qui aucunefois sont pas bien regule, tel cas avenant, le prince de la Chevalerie du Crucifix, en personne ou par ses grans officiaux, selonc l'estat et dignite dez personnes esquelles sera le debat, se travellera a son plain pooir d'estaindre lesdis debas (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 50).
[3] Nostre Segneur Dieu, Jhesu Crist, en l'evangile des grans princes catholiques fait mension disant que aucun d'iceulz a achete une ville, l'autre V. paire de deus et l'autre de nouvel a espouse femme ; et pour ce il sont fort occupes et s'exscusent de venir a la cene en Jherusalem du doulz Aignelet sans teeche. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 56).
[4] ...et samble fort chose a aucuns de pooir longuement retenir ladicte Sainte Terre par lez crestiens, voire la grant poissance dez anemis de la foy et l'instabilite des catholiques d'occident considerees. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 57).
[5] Et tant est creue, helas, ceste division maldite de la cote de Dieu inconsutible que, pour l'occasion de ceste division, tresgrant plente de sanc entre les crestiens a este espandu et entre les princes et communes des catholiques. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 61).
[6] La diseneufvisme cause, c'estassavoir que entre lez nobles de toutes nations des catholiques les mainsnes, c'estassavoir lez secons et lez tiers nes et autres qui selonc lez coustumes dez pays ont petite ou nulle partion en l'iritage de leurs peres, lezquelz souventefois sont contrains par povrete de poursivir lez guerres injustes (...), pource qu'il ne sevent autre mestier, il font tant de maulz que ce seroit horrible chose a escrire dez pilleries et oppressions qu'il font au povre peuple - tels gens nostre sainte Chevalerie benignement en certain nombre recevra et leur amenistera honestement leur vivre (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 70).
[7] Manifeste chose est a tous loiaus catholiques comment pour lez pechies des crestiens, c'estassavoir orguel, avarice et luxure, et les autres pechiez qui des devant-dis s'ensivent, Dieu en nostre tamps, comme vestu de jalousie, a venjance plus qu'il n'avoit a coustume, le peuple catholique a batu et flagelle et bat continuelment qui a glaive, qui a mort, qui a famine, selonc ce qu'avoit devant dit Ysaie. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 75).
[8] ..."tu as assez cogneu par les cronicques anciennes et en ton temps veu visiblement comment Dieu a rigoreusement flagelle le monde, et par espicial les crestiens scismatiques et catholiques, voire pource qu'ilz ont refuse et mis en nonchaloir les fins besans de l'amoreuse Charite et de sa suer Verite..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 92).
[9] ...et toutesfoiz il sembla que le monde et par espicial les crestiens catholiques, facent la sourde oreille et soyent ennuyez de blanc pain. Et pource est il expedient que le pain bis qui est lassatif, c'est assavoir cestui foible dicte, de nouvel leur soit presente, et par maniere d'auctorite, pour aguiser l'appetit de dire verite, d'avoir paix en leurs cuers, faisant les oeuvres de misericorde en vraye justice et equite. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 97).
[10] ...et toutesfoiz il sembla que le monde et par espicial les crestiens catholiques, facent la sourde oreille et soyent ennuyez de blanc pain. Et pource est il expedient que le pain bis qui est lassatif, c'est assavoir cestui foible dicte, de nouvel leur soit presente, et par maniere d'auctorite, pour aguiser l'appetit de dire verite, d'avoir paix en leurs cuers, faisant les oeuvres de misericorde en vraye justice et equite. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 97).

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