C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de bulle dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] Si avons oublie et Crucifiz et marioles, et avons este peuz de parolles escriptes en une vieille bulle d'un penancier penancie[r], qui peu de bien nous a fait. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 269).
[2] Lors monseigneur de Mende me monstra la bulle de l'infeudacion de certaines terres de l'esglise faite à monseigneur (LE FEVRE, Journ. M., c.1380-1390, 18).
[3] Les Mendians pareillement avoient impétré une bulle, laquelle ilz apportèrent à Paris, contenans moult de nouvelletez desquelles ils n'avoient point acoustumé de user, et estoit la conclusion telle, que les dismes et autres oblacions leur devoient lors mieulx appartenir que aux curez, pour ce que ceulx qui se confessent à eulx, ne sont tenus de eulx confesser à leursdiz curez. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.2, c.1425-1440, 60).
[4] ...par vertu d'une bulle de eurese et bonne recordacion pape, Urbain quint de ce nom, (...) furent les dessusdiz par toutes les églises d'icelle cité de Paris, à cloches sonnées et chandelles alumées, excommeniez et publiquement anathématizez. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.2, c.1425-1440, 197).
[5] Et ad ce qui touche l'arcevesqué de Vienne, où l'en dist qu'il n'y a pas de compeditteur, le Roy est mal informé, car avant la resignacion de quoy on parle, qui se trouvera inutille, monseigneur, par bulle et brevet du Pappe, en avoit expresse reservacion (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 436).
[6] ...je vous prie (...) que vous me impectrez une bulle de nostre saint père le pape, pour contraindre (...) [les] gens d'esglise de Bretaigne, à monstrez à ceulx que je ordonneré, toutes les lettres (...) qu'ilz ont de leurs fundacions, et tout ce qu'ilz pourront trouver servans à noz droiz de regalle (Lettres Louis XI, V., t.2, 1461-1465, 86).
[7] ...nous vous mandons que vous querez tantost entre les lettres et privileges que vous avez en garde une bulle (...) sur une declaration ou sentence faite ou temps de nostre (...) oncle le roy Phelippe le bel d'un debat qui lors fu de la provende d'Orleans qui vaca par la promocion a l'arceveschié de Reyns de Robert de Cortenay laquelle pape Boniface donna a un lombart et nostre dit oncle la donna par le droit de son regale a maistre Thiebaut d'Aunoy qui fu doien de Chartres (PHIL. VI VALOIS, Lettres closes C., 1330-1349, 41).

Fermer la fenêtre