C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de beste dans la Base des Partiels 

132 attestations 
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[1] Et ce disoit qu'en toute celle ille du royaume de Mallorque n'avoit de nulle condicion de beste se n'est que serfs et lapareux. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 25).
[2] ...de le moiller duquel fu nee celle merveilleuse et orrible beste que fut appellé Minotaur, que fut enfermee y enclouse dens celle entriquade meson faite par Dedelus (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 31).
[3] Et est assavoir que en celle contrée sont pluiseurs bestes nommées tirus, laquelle est une des plus venymeuses beste, comme ilz disent, qui se puist trouver, car elle mengue culleuvres (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 89).
[4] ...celle beste semble du corps ... ung lysart et est bien longue de trois piez et porte sa queue comme une coulleuvre, mais ilz fuient devant les gens, synon qu'ilz soyent ferus ou eschauffez. (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 90).
[5] ... [Meriadec au duc de Bourgogne] c'est emprinse de la plus novele et estrange fachon dont j'ay oÿ parler que de soy submettre au devis d'aultruy chapitres. Monsieur, c'est ung Alleman. Il ne convient pas qu'il s'en voist sans beste vendre. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 134).
[6] ...bien deveroit estre noble medicine, riche et bone, le leet de la beal beste - c'est la beste qe ne prent poynt sa vertue del herbe ne de solail, mes de pricipale : c'est de Dieux meismes. (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 135).
[7] ...bien deveroit estre noble medicine, riche et bone, le leet de la beal beste - c'est la beste qe ne prent poynt sa vertue del herbe ne de solail, mes de pricipale : c'est de Dieux meismes. (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 135).
[8] ...vaillaument resistera en Dieu a la male beste luxure, qui tout le monde assaut. Et benoit seront nos chevaliers qui ne chairont point en ses las. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 47).
[9] Celuy cuer qui ne se veult eslever a Dieu congnoistre, louer et honnourer, est comme une beste qui n'a point d'entendement et vit mondainnement au plaisir de son corps comme s'il n'eust point d'esperit ou de raison donnee a l'ymage et semblance de son createur. (* *, 113).
[10] Et tu scez que n'est riens tant necessaire a creature raisonnable, comme est cest oracle divin: Congnois toy. E celo venit notiselisos grece, latine cognosce te ipsum; aultrement l'omme n'est que une beste. (* *, 116).

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