C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de aviens dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Grant joye de ly nous aviens En nostre cueur et grant ardure ; C'est celly quil la mort tresdure A souffert pour l'umain lignaige. (Pass. Semur D.M., c.1420 [1488], 265).
[2] ...nous aviens un petit de mal en noz piéz dont aucun veullent dire que c'est la maladie des riches gens et nous disons que c'est de paine et de travail que nous avons euz. (Hist. Lille T., t.1, 1330-1500, 67).
[3] ...aulcunes cédules ont esté divulguées et leutes publiquement en certaines lettres sur nostre nom, et bulles démonstrées au peuple (...), esquelles (...) entre les aultres choses estoit contenu que nous avions confermé le mariage contrait par chier filz noble homme, Humfroy, duc de Glocestre, avecques chière fille en Jhésu-Crist, Jaque, noble femme, duchesse de Bavière, et que le mariage ainçois contrait par soy avec ladicte duchesse nous aviens reprouchié et jugié estre de nulle valeur. Et pour ce que telles choses, qui ne yssent point de nous, sont publiées ès dictes parties en nostre escandèle et contre ton honneur... (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.4, c.1444-1453, 232).

Fermer la fenêtre