C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ausquelx dans la Base des Partiels 

29 attestations 
 Page /3 

[1] ce vous sera aloué en voz comptes et rabatu de vostre recepte par messeigneurs les auditeurs d'iceulx ausquelx nous requerons que ainsy le facent. (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 55).
[2] Il fut nagaires une grant dame de la lignie des roys d'Espaigne, laquelle fu mariee au conte d'Estampes et puis aprés au conte d'Alençon, frere du roy de France, Philippe de Valoys, ausquelx Dieu faisse mercy. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 48).
[3] Et au dit siege furent fais tant de fait d'armes et si honorables par le roy, ses barons et son peuple encontre les Sarrasins et les Thurches que seroit une belle et grant histoire a escripre, ausquelx fais d'armes le dit roy fu feru de un garot parmi la bouche, et fu en tresgrant peril de mort. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 59).
[4] ...le roy envoya querre ses quatre maistres d'ostelz ausquelx il commanda que on apprestast deux chariotz, les plus richement ordonnez que on les savroit mectre, et hacquenees aussi bien enharnachees (Cleriadus Z., c.1440-1444, 401).
[5] Parsuadeur d'euvre dyabolique, Servant au dyables, homme tout buquolique, Plain de venin, en parole et rudesse, Ydolatres des dieux ausquelx la nique, Moy et les autres, qui sommes cy d'Affrique, Façons de hault et treshaulte saigesse (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 124).
[6] par les nobles hommes d'armes de ce temps, ausquelx les roys et princes deputent ou au moins doivent commetre la garde et la deffense des sains laboureurs et de leurs choses rustiques. (PREMIERFAIT, Cas nobles hommes G., 1409, 86).
[7] Et pource est elle appellee appelle[e] Doulce Amour, c'est Jesucrist et le doulx Saint Esperit, sans mectre ou entendre division ou temps de ainsnesse ou de mainsnesse es deux personnes de la Trinite, c'est assavoir du Filz de Dieu, Jesucrist, et du Saint Esperit, ausquelx ces deux vertuz, Verite et Charite, sont attribuees. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 212).
[8] ...envers mon Pere vous vous doyez humilier, corriger voz deffaultes et le vent soutil laisser, affin que envers mon Pere vous puissez empetrer pour toutes armeures deffensables le gambison du noble moisne de Chaalis, c'est assavoir la noble vertu de pacience ; restraindre les estaz et les despens, et estre contemps de voz seigneurs, ausquelx par la dispensation ou permission divine vous devez obeir. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 404).
[9] ...mais ceulx ausquelx il desplaisoit la venue des dames et la reformacion de leur faulce monnoye, des raiz de la dessusdicte lumiere de la royne estoient percluz et come aveuglez en esperit, et n'avoient ne voulente ne puissance de liever leurs yeulx de l'entendement a la sainte arquemie... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 451).
[10] "...Ausquelx arquemistes francois ainsi vantans et plains d'oultrecuidancë, dist la chambriere Hardiesse, "assez clerement se puet respondre, c'est assavoir aux dessusdiz comparez au corbeau qui ne scet autre chancon fors tant seulement «cras, cras», c'est a dire «a demain, a demain», voire la sentence difinitive de demain en demain est prolongie..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 483).

29 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre