C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ausquelles dans la Base des Partiels 

20 attestations 
 Page /3 

[1] Femmes, a proprement parler, sont fines en ce cas: Aulcunes en est ausquelles il fault vingt amoureux ains qu'elles en ayent assez. Les autres sont plaines de belles parolles et entretendroient tout le monde. Les aultres ayment des yeux et se contregardent qu'on ne parolle a elles. Les autres voeullent estre plus priees pour avoir leur grace que les dieux pour avoir paradis. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 159).
[2] Et lors qu'il [Appollon] et ses gens furent au port et hors de la nef, tout a coup il commença a negier, plouvoir, venter et faire un si terrible orage que par force de tempeste l'arche en laquelle Appollo vint en ceste isle et toutes les nefz quy depuis avoient esté faittes rompirent les cordes ausquelles elles tenoient et furent soufflees contre l'isle de Colcos si despitement que les piesces en volerent puis cy, puis la. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 183).
[3] Et se nous ymaginons oultre que chascune de ces quatre parties soit devisee en .IIJ. aussy precisement par deux cercles passans par les poins dessus diz ou les deux premiers cercles s'entrecroissent, nous arons tout le ciel lors devisé en .XIJ. egaulx parties qui sont les .XIJ. maisons dessus dictes, ausquelles sont aussy attribuees des astronomiens significacions diverses. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 20).
[4] Pour ce dient aucuns que pour plus proprement faire aucune eleccion et plus efficaument pour aucune personne on doit considerer, se c'est chose possible, la figure du ciel de sa nativité, pour ce que la figure de la nativité, aprés celle de la concepcion a qui elle est semblable et proporcionnee, est la premiere racine et le commencement de son naturel estre et qui secretement contient et signifie, comme il a esté dit, toutes les aventures, soient bonnes ou males, ausquelles la personne par nature est encline. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 32).
[5] Les douleurs des oreilles sont fortes et perilleuses ausquelles souventefoys ensuyvent fievres, alienacion et sincopisement et aussi la mort (PANIS, Guidon, 1478, 119).
[6] ...ausquelles causes la dicte ville est à present moult fort endebtée et anderrieré (Hist. dr. munic. E., t.3, 1330-1500, 482).
[7] ...par vertu de voz lettres de commission, ausquelles ceste moie presente rescripcion est atachée en marge soubz mon seel (Trés. Reth. L., t.3, 1415-1490, 353).
[8] Autre recepte de deniers deuz à plusieurs personnes ausquelles ledit Noident en a baillez ces lettres certificatoires d'icelles parties. (Comptes Etat bourg. M.F., t.1, 1419-1420, 150).
[9] \à Jehan de Bonnet, marchant de carreaulx de grez, la somme de 19 l. 15 s. 4 d. p., pour la vente, bail et delivrance de 1330 carreaulx de grez (...) au pris de 15 l. 4 s. p. chacun millier, ainsi que plus à plain peut apparoir par lettres certifficatoires de Me Thomas le Ralle, paveur juré du Roy nostre sire en la ville, prevosté et vicomté de Paris et de ladite ville, ausquelles est attachié le mandement de messeigneurs les Prevost des marchans et echevins de ladite ville (Comptes Paris V.L.D., t.1, 1424-1457, 142).
[10] ...ausquelles criées les maistres et gouverneurs de ladite confrarie s'estoient opposés pour leur conserver 8 l. p. de rente qu'ils avoient droit de prendre sur lesdictes deux maisons (Comptes Paris V.L.D., t.1, 1424-1457, 183).

20 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre