C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de aurra dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] ...et se aultrement le font et ilz en soient deuement convaincus, celui des dis bailli ou amand qui ainsi aurra fait paiera soixante s. d'amende au seigneur et chinc s. à celui qui aurra esté ainsi pandé ; et en pareille encherra celuy qui requerra la dite pandine à tort. (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 248).
[2] ...et se aultrement le font et ilz en soient deuement convaincus, celui des dis bailli ou amand qui ainsi aurra fait paiera soixante s. d'amende au seigneur et chinc s. à celui qui aurra esté ainsi pandé ; et en pareille encherra celuy qui requerra la dite pandine à tort. (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 248).
[3] ...se le prevost le requiert, et est che à entendre des fourfais desquelx eschevins ou keuriers poeuvent congnoistre, mais des cas criminelz qui decernent paine capital et qui ne seront venus en jugement ne en congnoissance, l'abbé aurra, s'il luy plest, une fois ou deux en chascun an la franche Verité, qui par ses frans hommes sera faicte, examinée et determinée (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 256).

Fermer la fenêtre