C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de auront dans la Base des Partiels 

160 attestations 
 Page /17 

[1] Et mengent si peu que merveilles, car en six jours auront assez d'un pain que ung Crestien mangeroit bien a ung repas ; et sont toujours tous nudz, que que soit n'ont sur eulx que une chemyse ou aultre legier abillement, et la pluspart nudz piedz, les aucuns une sollecte de cuyr attachee au gros ortail, et la jambe (Pèler. D., 1486, 401).
[2] La disime cause, etc., c'estassavoir que as gens d'armes et de pie sans nombre, qui vendront en l'ost dez roys a leurs propres despens et sans maistres ou segneurs et sans regle, lezquelz aucunefoys vaudront es batailles, folement par eulz emprises, faire leur volente, errans parmy l'ost comme ouelles sans pastour, par ceste sainte Chevalerie soient regule et adrecie a ce qu'il auront a faire, et non destourber l'ost de Dieu par telle maniere de gens desregulee. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 49).
[3] Et si auront souffissaument vivres et toutes neccessites sans grant solicitude. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 52).
[4] ...lesquelz chevaliers et freres auront chascun pour serviteur au mains un escuier, homme d'armes, un valet arme d'un jaque, qui seront en nombre IIIIm bons combatans (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 101).
[5] Et quant le dueil passé auront Et que sera ly heritiers Receu en conte de Poittiers, Et aura ses hommages prins Des hommes de tout son paÿs, Demandez [vous, Raymon] au seigneur un don Pour tout le vostre guerredon Du service que fait avez Au conte desrain trespassez (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 131).
[6] "...L'ont ilz fait moyne devenir? Il leur puisse mesavenir! Moyne l'ont fait a grant couronne, [ Dont ilz en auront grant ensonne. ] De la besongne ainsi demeure: Je les verray ains que je meure, Je n'y mettray pas longuement. Je y vueil aler presentement Et les ardray touz en un feu." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 225).
[7] "...Se je fay faire aulcune poison et Jason en est mis a mort, ceulx qui la poison auront faitte ne s'en pourront taire. Que plus est, Jason se garde soigneusement de ceste chose. O, que de pensees! Je n'y voy moyen se de ma propre main ne commetz le cas." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 131).
[8] ".. [Loth, porte-parole du peuple à Appollon:] Il est ordonné que tu seras nostre roy et que, pour toy supporter, soubz toy seront commis Zechius et Zethephius tes lieutenans, qui par ton introducion auront la cure des communes besoignes et des menues choses determineront." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 181).
[9] ...si ainsi estoit que Dieu (...) me donnast aventure de porter aucun chevalier ou escuyer par terre, en ce cas il sera tenu d'envoyer son gantelet là où je luy ordonneray, par un officier d'armes, lequel sera tenu de certifier les armes telles qu'elles auront été faites. (Faits Lalaing K., c.1470, 97).
[10] ...si aucuns chevaliers ou escuyers passoient auprès de ladite Fontaine des Pleurs, et qui par aventure ne fussent garnis de chevaux, (...) se fera ladite emprise assez en passage: ledit entrepreneur signifie à tous que ledit officier d'armes qui gardera le pavillon, sera garni de plusieurs chevaux et harnas, servans tant de pied comme de cheval, pour prester à ceux qui mestier et besoin en auront. (Faits Lalaing K., c.1470, 195).

160 attestations 
 Page /17 
Fermer la fenêtre