C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de auriez dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Si commança a dire messire Maillart a messire Gaillarbos : "Messire Gaillarbos, vous avez ouÿ que le roy a dit. Il me sanble que vous gaignerez lundy le tournay !" Si le disoit il par mocquerie ; si lui dist messire Gaillarbos : "Messire Maillart a langue d'or, je sçay bien que entre tant de chevaliers qu'il y aura je ne me vante pas de le gaigner. Mais s'il ne y avoit que vous et moy, je feray tant que vous ne le auriez pas !" (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 88).
[2] "...la damoiselle qui est partie la derreniere de ceans a dit a la royne que vous estes son serviteur et que elle est voustre damme. Et lui a monstré ceste verge ycy, et lui a dit que vous lui avez donnee ; et la royne la vous donna une foiz. Et je parlay pour vous, disant que vous auriez plus chier de estre detrainé a chevaulx que de le avoir fait." (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 149).
[3] Monseigneur le Procureur, je vous foiz responce précize sans autre généralité que ne suis en riens obligié audit Jacques Cuer ne Anthoine Noir ne à autres pour eulx et ne se trouvera point que oncques je le fusse. Et quant le monstreriez, vous feroye responce tele et si juridicque que vous n'auriez cause de procéder contre moy (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 375).
[4] Et quant ladite conté de Flandres vous appartiendroit, ce que n'est, vous l'auriez commis et confisqué envers nous par les desraisonnables termes qu'avez tenuz. (Lettres Charles VIII P., t.1, 1483-1488, 128).
[5] ...serions tres deplaisans que sous umbre que n'auriez eu lettres de nous, ou autrement, fissiez (...) aucune difficulté de enteriner et enregistrer les choses dessus dictes (Lettres Louis XI, V., t.2, 1461-1465, 31).

Fermer la fenêtre