C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de audit dans la Base des Partiels 

1151 attestations 
 Page /116 

[1] Et celle mesme nuit, je descouvry et dis audit Messire Andrieu ma voulenté du chemin que je vouloye faire, lequel m'en eust voulentiers destourbé s'il ne le m'eust promis paravant et me mist au devant presque tous les dangiers qui me sont survenus en chemin (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 39).
[2] Je donnay audit Hoyarbarach un pot de gingembre vert lequel il ne voult prendre que ... grant priere (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 63).
[3] ...il manda ... tous ces amys et voyzins qu'il se partiroit audit iour, VJe iour de may, et que le premier iour de may il prendroit congé de ces amis et poiroit sa bien allée. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 161).
[4] ...nous tous descendismes a terre et fusmes bien venus et receups des bons chevaliers et habitans audit Roddez et mieulx que en nulle aultre cité ou ville depuis nostre partement et la nous trouvasmes plusieurs habitudes, familiers et congnoissances. (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 157).
[5] ...ilz firent ung pont audit sainct Anthoine et ledit jour au point du jours barrerent leur dit pont a force d'organes et barques embarbotés ledit pont barré par mer et par terre (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 160).
[6] ...car en tout le temps qu'ilz ont esté devant ledit Roddes et tenu siege ne sont mors audit Roddes que environ cent hommes de deffence dont il en y a XXV ou XXVI freres, et quant de femmes et enfans que gens de labeur faisans repaire, peu. (BARBATRE, Voy. T.-C. P., 1480, 161).
[7] Audit Troye allâmes voir le beffroy de la ville ouquel a deux cloches, l'une et la première qui peult tenir deux destres en croysie, de IX piez de cloyere ou environ, et de haulteur IX piez et plus (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 4).
[8] La devant dicte dame Marguerite d'Anjou, pour aller en Engleterre devers son mary (...) fut convoiée et menée jusqu'... Poissy par monsieur le duc et madame la duchesse d'Orleans (...) et plusieurs aultres grands seigneurs, chevaliers, barons et escuiers et par eux fut délivrée au duc d'Yord audit lieu de Poissy, pour et ou nom dudit roy d'Engleterre. (* *, 32).
[9] Item, et avec ce jurerent et promisrent es mains dudit cardinal d'Angers et, sur la vraie croix, tenir et garder le traictié en l'an mil IIIIc trente cinq, ou mois de septembre, fait en la cité et ville d'Arras entre le feu roy Charles VIIe et feu Philippe, duc de Bourgongne, sur les censurez et contrainctes en icellui traictié contenues et aultres qui, condecemment et concordablement par les presens audit lieu de Peronne, furent aviséez pour pardurablement demourer confederés en paix et amictié. (* *, 108).
[10] Et, pour resjoïr les assistens audit disner, y estoient en grant nombre et bien joliez dames, damoiselles et jeunes bourgoises, compaingnons chantans de bouche, trompettes, clairons, menestréz tant ... cordes et orguez comme aultres, danseurs de morisque et joueurs de farces. (* *, 113).

1151 attestations 
 Page /116 
Fermer la fenêtre