C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de audessus dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] ...soies vaillans et preux, et de toute ta puissance faiz que les troys roes de ton chariot soient bien engrayssees de l'uile de misericorde et facent bien leur office. Et soies certains que de ta guerre tu viendras a l'audessus. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 196).
[2] "Or entendez," dist la royne, "vous deux jeunes roys, il vous doit souvenir du proverbe qui se dit par voz voisins, c'est assavoir que les Francoys sont orgueilleux et les Anglois a leur audessus oultrageux..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 375).
[3] Apres en la moytié de dessus de ces tables sont plusieurs cercles qui sont appellez almicantharaz c'est a dire cercles de elevations et haulteurs, desquelz les aucuns sont parfaiz et les autres imparfaiz, les aucuns grans et les autres petis ; et le point qui est au meilleu du plus petit est appellé cenith c'est a dire le point qui est au ciel droit apelom audessus de notre teste (FUSORIS, Astrolabe P., c.1407-1412, 110).
[4] Dune autre aide, nommée aide dost, levée en ladicte viconté sur les nobles ou moiz de mars CCCLXVII et receue par ledit viconte, cest assavoir XV l. pour chascun fieu entier, et audessus et audessoubz à la value, sur ceulz qui nestoient ne montez, ne armez, ne prests daler servir Monseigneur en son païz d'Avrenchin contre certains Bretons et autres gens de compaigne qui faisoient guerre contre le royaume et le païz de Monseigneur (Compte Navarre I.P., 1367-1371, 43).
[5] ...nous, ou nom que dessus, avons promis (...) observer et entretenir inviolablement et à tousjours pour le Roy, tout le contenu audessus dict traictié, de point en point sans fraude, baratz ou malangin (Archives servit. Louis XI T., 1451-1481, 109).
[6] Et print icellui de Loré avecques ses gens à passer ladite rivière d'Orne environ trois lieues audessus dudit lieu de Caen, et passèrent à grant paine, pour ce que ladite rivière estoit si grant que une grant partie de leurs chevaulx nouoient sur l'eaue. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.1, c.1437-1464, 151).
[7] Lesquelz capitaines, tous ensemble, povoient avoir quatre mille combatans ou audessus, tous gens de bonne estoffe. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.3, c.1425-1440, 282).

Fermer la fenêtre