C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de aront dans la Base des Partiels 

76 attestations 
 Page /8 

[1] ...il considere la gloire et la beauté de la cité et gloire de paradiz, laquelle est essencialement en la vision de Dieu, laquelle tous les sains et sainctes de paradiz aront comme le denier de la retribution eternelle different accidentalement, plus ou moins selon les differences des merites, come une estoile est differente a une autre en clarté. (Déclar. Hyst. S., a.1449, 182).
[2] Derechief, ou chastel du principal convent aura une eglise, si notable et si mervelleuse que onques semblable en fourme ne fu veue, et sera de cinquante coubtes de large, sans coulompnes, et de cent coubtes de lonc, et en hautesse jusques au plus haut des murs il aront XXV coubtes. Et chascun coubte sera de II pies, et chascun pie de XVI ducas ou dois. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 83).
[3] Et par dessous ce mantel treshonneste et habile apparera la cote de dessoulz vers lez pies ainsi comme IIII dois. Tel sera l'abit principal de la Chevalerie du Crucifix. Verites est que il aront autres mantiaulz feriaulz et contre la pluie. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 86).
[4] Et, l'aide de Dieu moienne, le prince, les presidens et officiers aront grant diligence que un chascun profes en la Chevalerie, soit homme ou femme, filz ou fille de la Chevalerie du Crucifix, ait estat honneste, habitation, vivres et vesture (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 88).
[5] De quoy a pluseurs gens souvint, Voire, ce croy je, a plus de vint Qu'a Mellusigne dire ouirent, Le jour que d'eulx partir la virent, Que quant le chasteau changeroit Seigneur, devant s'appareroit Trois jours entour le fort chasteau De Lusignen qui tant est beau. Dont pluseurs dïent par revel Que tost aront seigneur nouvel. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 294).
[6] Car nient plus qu'Anemis les pult à mal enforchier, ne les veult Dieu, par sa force, rameneir; Mains, s'à bien veulent retourneir, Legirement aront merchi. Se S[e] yraie à mon fils, por l'ottry Auoir de luy, por rauoier, Car l'orison veulhe ensauchier De saint hermite mon amy. (Sept péchés C., c.1300-1350 [p.1478], 222).
[7] Quant lez [bonnes viandes] voyez, vous dittes que bien serez disné. Quant tout est bien cuyt a vostre dit, on apporte ung plat d'argent tout plain de fiente d'omme, clere et trés puant, puis on met ce rost dedens, après on le poudre, en lieu de sel, de charongne puante, grosses yraignes, crappaux et aultre venimeuse puasine; quant ce verrez, je cuide que n'arez cure de telle viande, mais l'abhominerez et serez mal content de ceulx qui aront ce fait. (Nouvelles inéd. L., p.1452, 114).
[8] Messeigneurs, les bourgeois d'Orleans, N'ayez point peur, je vous emprie ; Je voys que vous estes dolans Et avez la chiere esbaye Des Torelles, dont vous supplie Que ne vous veillez soucier De la ville, qu'i n'aront mie Legierement sans secouer. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 178).
[9] Ilz ont esté trop bien secoux ; Si croy qu'i n'aront mes pensee De venir sur nous comme foulx Et par voye desordonnee. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 347).
[10] Le conte de Suffort y est, Qui nous a promis, vous savez, Et la mande tout par expres, Qu'i nous viendra avitailler. Et aveques luy amener Mille hommes de fait, j'en suis seur, Dont ne vous devez esmayer : François n'aront pas le milleur. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 532).

76 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre