C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de adroissier dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] "Et que pis est, les mariniers se rebelloient contre les patrons, desquelx patrons les aucuns des plusgrans, par horrible trahison, ou beau champ de froment semans la zizannie, n'orent pas vergoingnes de faire aliance et compaignie au seigneur de la nef Malvoisine, par telle maniere que la zizannie en la souveraine nef tant creut et tant monta que du palays royal du millieu de la poupe on n'osoit pas partir pour aler devers le mast et adroissier le tref, sans avoir la teste armee..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 551).
[2] ...les dessusdiz mariniers desdiz vens transverciers saichent adroissier le voisle et la nef a orche et au lo, en perseverant et tousjours chemin conquerant, selon le dit de saint Paul, tous les vens contrayres dessusdiz aux bons mariniers seroient retournez en bien et au voyage desire. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 592).
[3] Il est escript que mauldite soit la terre de laquelle le roy est un enfant ; desores mais, Beau Filz, tu dois laissier aux enfans la duvee enfans (de) la duvee et adroissier tes pensees a dire verite qui appartient a roy. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 183).

Fermer la fenêtre