C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de actions dans la Base des Partiels 

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[1] Et soient toutes choses dessoubz toy, et ne soies pas dessoubz elles, afin que tu soies seigneur de toutes tes actions et recteur non pas serf, ne acheté mais exempt... (Internele consol. P., 1447, 181).
[2] Et soient toutes choses dessoubz toy, et ne soies pas dessoubz elles, afin que tu soies seigneur de toutes tes actions et recteur non pas serf, ne acheté mais exempt... (Internele consol. P., 1447, 181).
[3] Mais je sui par dedens docteur de verité, escrutineur de cuer, entendeur de pensees, promoveur d'actions, distribuant a chascun ainsi comme je le trouveray estre digne. (Internele consol. P., 1447, 195).
[4] Car tele vie a en soi mout de choses semblables a la cultiveure des terres et as actions ou operations de elle. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 263).
[5] Et toutesvoies, ne Dieu ne le monde ne ont actions extrinseques, ce est a dire en choses dehors, et ne ont actions fors les propres actions qui sunt de eulz meismes ou en eulz meismes. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 284).
[6] Et toutesvoies, ne Dieu ne le monde ne ont actions extrinseques, ce est a dire en choses dehors, et ne ont actions fors les propres actions qui sunt de eulz meismes ou en eulz meismes. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 284).
[7] Et toutesvoies, ne Dieu ne le monde ne ont actions extrinseques, ce est a dire en choses dehors, et ne ont actions fors les propres actions qui sunt de eulz meismes ou en eulz meismes. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 284).
[8] Et la disposition des habitations familiaires semble estre plus delectable et plus profectable as actions autres que pour les guerres se elle est bien penetrable, ce est a dire que l'aer et la lumiere i puissent entrer selon la maniere plus nouvelle, et aussi du lieu ordené pour le habitation des chevaus. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 315).
[9] Et donques convient il que en la maniere desus dicte nous disons elles soi avoir proportionelment ou semblablement les unes as autres, ce est assavoir la partie de ceste intellective qui est ainsi divisee et les actions de elle. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 325).
[10] Et convient cuidier que le oevre est bannause et l'art et la doctrine bannause quelcunques funt inutiles as usages et as actions de vertu le corps ou l'ame sensitive ou l'entendement des filz des frans ou des citoiens. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 340).

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