C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de acoustume dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] Et oultre plus elle [ladite Chevalerie] aura une pratique debonnaire, c'estassavoir que lez prisonniers Sarrasins, pris en bataille ou alleurs, humainement elle tractra, trop autrement qu'il n'est acoustume, et aucunefoys lez afrancira et renvoira sus aucune esperance d'aucun pourfit de l'ost ou d'atraire les a la foy (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 67).
[2] ... [le diable] ne trovera pas champ convenable la ou la zinzanie puisse rendre grant fruit, et [et] pour ce il se retornera as autres champs en l'ost, qui par regle convenable ne seront pas si bien cultives, et la semera la zinzanie comme il a acoustume, et par consequant un grant host communalment ne peut pas estre longuement sans debas et discentions. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 69).
[3] ...telx phisiciens ont acoustume, parlant de la naissance et circonstance desdictes maladies, de user souvent de parolles couvertes, escriptes en l'art de medecine et non pas bien entendables a tous les paciens (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 537).
[4] "Or advint", dist la chambriere, "que le Pere de ma maistresse, qui tousjours a ayme la gracieuse nef, et a acoustume de chastier souvent ceulx qu'il ayme comme ses propres enfans, en ceste grant fortune et temptacion horrible, selon le dit de saint Paul, fist un gracieux provent, c'est a dire un gracieux remede, car il suscita un jeune prince de la nef, filz de cellui qui fu mors en exil..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 551).
[5] Quel merveille ! car pour ce que ou dit estang avoit pou de eauue, c'est de resistence, les ennemis ont acoustume de peschier a pie sec et de prendre les groz poissons. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 364).
[6] ...aussi comment ilz delivrent les pauvres gens qui ont acoustume de treper a la porte des enquestes aussi et requestes et de leur office particulier. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 368).
[7] ...et les autres cas qui seront doubtables, tu les remectras les ungs a ton secret conseil et les autres a ton grant conseil. Et ce faisant, Beau Filz, non pas coursablement, comme aucunesfoiz tu as acoustume, soies certains que tous tes officiers seront diligens de faire bien leur office. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 369).
[8] ...et ainsi doit considerer toutes les causes primitives et se c'est du chief, on le congnoit par la douleur qui a acoustume a yssir par les nazilles et maintenant va par les palais et les semblables: se c'est du palais et des gingives, il y a petit de restancerie (GORDON, Prat., c.1451-1500, IV,6).

Fermer la fenêtre