C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de acostume dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] ...les hereses en la foy et toutes autres qui veulent soustenir une faulce oppinion ont acostume de vestir et parer leur proposicion d'une cotelle a deux envers (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 603).
[2] ...et a la nuyt de bon heure apres ton labeur dormir et reposer, et non faire de la nuyt jour, comme, Beau Filz, souvent tu l'as acostume, voire pour la duvee qui jusques a ores a este ton amie, a laquelle se tu lui donras foy, elle te fera abregier la vie a la douleur et ou prejudice de la nef francoise. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 207).
[3] "...Beau Filz," dist la royne, "se tu vouldras croire les chevaliers qui ont acostume de bien plumer le roy et les seigneurs et par leur soutille pratique, sus forme de vaillance remplie de flaterie, te feront preux et vaillant et large comme Alexandre, en recitant souvent le proverbe du mareschal Boucisquault : Il n'est peschier que en la mer et si n'est don que de roy : attrayant de toy et de ta vaillant largesse tant d'eaue a leur moulin qu'il souffiroit bien a XXXVIII moulins, qui par deffaulte d'eaue les deux pars du jour sont oyseux, et toutesfois se lesdiz moulins eussent de toy, Beau Filz, eauue competente, soies certains qu'ilz mouldroient farine plus delicative et plus saine que les moulins des dessusdiz, dont les roes font si grant noise..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 239).

Fermer la fenêtre