C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de achateur dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] Et n'est pas tenu de consigner ce que l'achateur aura trop mis en habundance et en principal s'il ne luy plaist (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.3, a.1458-1463, 411).
[2] S'il est trouvé et prouvé que l'achateur ait mis en son contract plus grant pris que la chouse n'a cousté il fait amende arbitraire ; car c'est espece de crime de faulx. (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.3, a.1458-1463, 413).
[3] Si les héritaiges venduz sont terres labourables qui aient esté cultivées, labourées et ensemencées par l'achateur, il est au choix au lignaigier de païer les labours et de prendre la levée (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.1, 1385-1411, 546).
[4] Si aucun prouchain de lignaige a esté congneu à retraict d'aucuns héritaiges ou achatz de son presme, et il les vend à autre personne estrange dedans l'an dudit retraict, le premier achateur les aura par retraict (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.1, 1385-1411, 554).
[5] S'aucun achateur à la requeste d'aucun lignaigier est adjourné en cas de retraict, et pendant l'adjournement le deffendeur transporte la chose achatée à autres, en ce cas il commect vice de litige (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.1, 1385-1411, 558).
[6] Item, se aucun [escorcheur] est semons par devant ledit maistre et jurez a certaine journée et il ne vient ; pour le deffault que il deffaudra, il pourra estre contrains a paier dix-sept soulz six deniers ; et tant en pourra demander l'achateur ou le fermier de ladicte juridicion ; mais selon ce que les maistres et jurez le verront obeissant, il tansseront pour le premier deffaut douze deniers, et pour second deffault deux solz, pour tiers deffaut dix-sept solz six deniers ; et lors li puet le mestier estre deffendu du mestre ou des jurez ; et se fait, se il taille, combien qu'il ait chevi a son adversaire, senz empetrer son mestier dudit maistre ou jurez, il chiet en amende de dix-sept sols VI deniers (Mét. corp. Paris L., 1351-1500, 267).

Fermer la fenêtre